Boomerang Casino, Mr Pacho Casino Support and Complaints Thread

13,609
views
94
replies
Last post made 7 days ago by Anchi
Boomerang
  • Started by
  • Boomerang
  • Casino Rep 6
  • last active 4 days ago

Readers of this topic also read:

  • CASINO NAME: Bravoplay Casino DOMAIN: https://bravoplay.casino/ (Registered On: 28.02.2024) INVESTIGATION DATE:  24 July 2026 CHECKED BY: LCB.

    Read

    Warning: Bravoplay Casino

    2 691
    2 months ago
  • This guys are beggar I live to lose money as I am not beggar I tested with 100k usd Never they will honour repayment

    Read
  • I haven't used traditional sportsbooks for about a year now - only prediction markets.

    Read

    Prediction markets

    5 1.4 K
    2 months ago

Please or register to post or comment.

  • Greetings, LCB community!

    Boomerang-Casino is a breath of totally fresh gaming experience in the scene, that continues to impress you, over and over again.

    We offer you:

    • a great variety of generous bonuses
    • impeccable customer service
    • a wide range of great games powered by the biggest software providers in the industry
    • a wide variety of payment solutions as well as currencies

     

    Over 4,000 slot and casino games, including live dealers, make up a great unforgettable experience!

    Boomerang-Casino's Customer Support Team consists of highly qualified professionals who will be happy to assist in solving any issues or questions you may have when using our services. The goal of our support team is to make your visit at Boomerang-Casino as comfortable and enjoyable as possible. You can contact us via Live Chat or by writing an email to support@boomerang-casino.com.

    Welcome to the Boomerang Casino! We are looking forward to seeing you on our website!

    Updated 4th Feb 2022 - BOKA Casino added to LCB

    Updated 23rd November 2022 - Bingo Bonga Casino  added to LCB 

    Updated 27th December 2022 - 0x.Bet added to LCB

    Updated 29th November 2022 - ZotaBet Casino added to LCB

    Updated 7th December 2022 - BetiBet Casino added to LCB

    Edited by Moderator KingNemo: 9th January 2023 - BOKA Casino is CLOSED

    Updated 3rd July 2023 - MrPacho Casino added to LCB

    Updated 23rd May 2024 - Lamabet Casino added to LCB

    Updated 28th October 2024 - BillyBets Casino added to LCB

    Updated 19th March 2025 - Spinstar Casino added to LCB

    Updated 27th February 2026 - Boomerang Bet added to LCB

    Updated 10th March 2026 - Win Rolla Casino added to LCB

    Updated 20th March 2026 - Blitz.Bet Casino added to LCB

    Updated 27th March 2026 - Rich Royal Casino added to LCB

    2.2/ 5

    3.1/ 5

    2.8/ 5

    2.8/ 5

    3.1/ 5

    2.9/ 5

    2.5/ 5

    4.2/ 5

  • Welcome to our forum Boomerang. Thanks joining in. heart

  • Welcome to the LCB forum whistle

  • Welcome to our community thumbs_up

  • Welcome to the LCB forum! We're glad to have you here! smiley

  • Welcome to our forum, glad to have you here! 

  • Welcome to the LCB forum, nice to have you here cheesy

  • Welcome to LCB! smiley

  • Welcome to our forum :)

  • Thanks for being part of our community, happy to have you aboard! thumbs_up

  • Welcome to our forum! thumbs_up

  • Welcome to the LCB forum, Boomerang Casino Representative! Thank you for being available to assist our members! smiley

    3/ 5

  • Hello. I placed bets at this casino, but my withdrawal was delayed. They asked me for documents for verification, each time they check the documents for 7 days and again ask for some other document. The company is deliberately stalling for time and keeping my money. I have already provided a large number of documents confirming my address, my details, and passport. At the moment, for some reason they asked for a photo of my employment contract in Kazakhstan. What does it have to do with sports betting? How long will I wait for my withdrawal of funds? The amount is small, only 250 euros.
    The document upload section states that document verification may take 24 hours. The FAQ section states that verification takes up to 3 days. Support says that verification takes up to 10 days. There is a lot of different information, it seems to me that they do not want to pay out the winnings.

  • Hello sibiryak32,

    Welcome to LCB.

    We are sorry to hear that you are having this kind of issue.

    Have you provided all the required documents in the correct format?

    All details must be visible in selfies, scans, or copies.

    Make sure the documents are not cropped or blurred.

    Thank you for your cooperation.

  • Anchi wrote

    Hello sibiryak32,

    Welcome to LCB.

    We are sorry to hear that you are having this kind of issue.

    Have you provided all the required documents in the correct format?

    All details must be visible in selfies, scans, or copies.

    Make sure the documents are not cropped or blurred.

    Thank you for your cooperation.

    Good afternoon. I provided great photos and they accepted them, but they kept asking for new things and not following the review deadlines listed on their website. They ask for documents that have nothing to do with the game on their website.

  • Hello sibiryak32,

    Can you please send us your casino username or ID via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Expect a delay in response as it is the holiday season. Thanks for your understanding; we hope this case will be soon resolved.

    Happy New Year!

     

  • Eowyn wrote

    Hello sibiryak32,

    Can you please send us your casino username or ID via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Expect a delay in response as it is the holiday season. Thanks for your understanding; we hope this case will be soon resolved.

    Happy New Year!

     

    Completed!

  • Hello sibiryak32,

    Thanks for sharing your casino credentials with us.

    We will reach out to the casino representative to inquire about your case.

    Keep you posted!

  • Hello sibiryak32,

    We have reached out to the casino again about your case.

    Keep you posted.

  • Hello sibiryak32,

    We still haven't heard from the casino. We'll reach them out again and get back to you. 

    Keep an eye on this topic.

  • Hello sibiryak32,

    We are still trying to rech the casino rep regarding your case. We tried another contact. Let's see if they reply. Have you heard from them in the meantime?

  • Hello sibiryak32,

    We got the information that the casino is looking into your issue and they will soon provide an update about your case. We'll keep you posted. 

  • Dear all,

    Hope you are doing well!

    We would like to inform you that the information provided by the player has been verified and we have been unable to locate the account at our casino. We would like to point out that we are providing assistance to the casino located at https:// boomerang-casino.com/. If you are sure that the account exists, please verify the accuracy of the information.

    Hope for your understanding and cooperation.

    With best regards,
    Boomerang Casino.

    3/ 5

    2.6/ 5

  • Hello sibiryak32,

    Can you please update us on your case?

    Thank you.

     

  • Hello sibiryak32,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter. 

    • Summary of the Case: Phase 1: The Formal Request (March 25, 2026) On March 25, I sent a formal email to Boomerang Casino requesting the immediate permanent closure of my account due to a serious gambling addiction. According to Responsible Gambling standards and the operator's license, such requests must be acted upon without delay.
    • Phase 2: The 6-Day Inaction (March 26 – March 30, 2026) Despite my clear declaration of addiction, the casino failed to block my access. No protection measures were implemented, and the account remained fully functional for six consecutive days.
    • Phase 3: The Financial Loss (March 31, 2026) On the morning of March 31, while still struggling with my addiction and with the account still open, I was allowed to make rapid deposits totaling €687.00: The account was only closed after these funds were entirely lost.
    • Phase 4: Admission of Negligence (Evidence) During subsequent live chat inquiries, I obtained two critical admissions: Operator "Benedict": Explicitly admitted that the 6-day delay was due to their internal "high volume of messages" and "slow workflow." This is a direct admission of operational failure. Operator "Billie": Confirmed on March 31 that my request from March 25 was "already in processing," proving the casino had received and read my request days prior but failed to act.
    • Phase 5: The Refusal The casino is refusing a refund, hiding behind standard Terms & Conditions (clause 6.6.2) regarding placed bets. I argue that these T&Cs are irrelevant here, as the bets occurred only because the casino breached its Duty of Care and licensing requirements regarding player protection.
    • Final Request: I am seeking a full refund of the €687.00 deposited on March 31. A 6-day delay to process a "gambling addiction" exclusion is an indefensible breach of safety protocols, especially when the delay is admitted by the staff as an internal failure.

    Disputed amount: 687€

    Casino: Boomerang Casino

    Case #: 4163

    3/ 5

    Submitted via LCB complaint form
  •  


    Live Chat Transcript: March 31, 2026

    Tue, 31 Mar 2026 14:48:40 CEST

    Boomca Bot: Hello. Please choose your language by pressing the button down below. 👉 🌍 🇬🇧 English 🇩🇪 Deutsch 🇮🇹 Italiano 🇪🇸 Español 🇫🇷 Français 🇵🇹 Português 🇭🇷 Hrvatski 🇵🇱 Polski 🇬🇷 Ελληνικά 🇨🇿 Čeština 🇱🇻 Latviešu Other [Player]: 🇮🇹 Italiano Boomca Bot: Scegliere un'opzione: Supporto VIP / Assistenza Clienti [Player]: Assistenza Clienti Boomca Bot: Ti sto mettendo in contatto con una persona reale. 👤 [Player]: Salve ho inviato un e-mail mercoledì 25 e non ho avuto risposta Billie: Hello! My name is Billie. I will assist you today. [Player]: Salve ho inviato un e-mail mercoledì 25 e non ho avuto risposta Billie: Let me check it, please [Player]: Ok [Player]: Ci sei? Billie: Yes, I can see that your request is currently being processed. We are currently experiencing a high volume of requests, but one of our specialists will get back to you very soon. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience. [Player]: Ok grazie Billie: Thank you for contacting customer support. If you need further assistance, please let us know. Have a nice day!


    Live Chat Transcript: April 13, 2026

    Mon, 13 Apr 2026 17:19:29 CEST

    Boomca Bot: Salve. Seleziona la lingua premendo il pulsante qui sotto. 👉 🌍 🇬🇧 English 🇩🇪 Deutsch 🇮🇹 Italiano 🇪🇸 Español 🇫🇷 Français 🇵🇹 Português 🇭🇷 Hrvatski 🇵🇱 Polski 🇬🇷 Ελληνικά 🇨🇿 Čeština 🇱🇻 Latviešu Other [Player]: 🇮🇹 Italiano Boomca Bot: Scegliere un'opzione: Supporto VIP / Assistenza Clienti [Player]: Assistenza Clienti Boomca Bot: Ti sto mettendo in contatto con una persona reale. 👤 Benedict: Hello! I'm Benedict, how can I help you today? [Player]: salve in base alla mia richiesta di rimborso vorrei sapere l'esito Benedict: All refund requests are processed through our email. Did you write there? [Player]: si ma non ho avuto risposta [Player]: puo' controllare Benedict: Please repeat a message, it might have got lost. We apologise for that, it's just that we handle a very big amount of messages [Player]: in che senso? Benedict: Just send a new email so it's checked within a few hours [Player]: ok ma lei non puo' controllare? Benedict: It will eventually be checked, but if you want a quick response it's better to write another message. Benedict: I could have told you just to wait for a response, but I'm advising you how to make it quicker 🙂 [Player]: ok Benedict: Can I assist you with anything else? [Player]: no Benedict: Glad to help! You can rate this chat if you enjoyed your support experience Thank you! 🙂 [Player]: entro quanto [Player]: tempo devono rispondermi all'email? Benedict: I can't give you an exact answer for that, because it varies because of the worklflow. But I am sure that if you write a message you'll get a reply in a few hours. [Player]: ok grazie Benedict: Glad to help! You can rate this chat if you enjoyed your support experience Thank you! 🙂

  • Hi giallu123,

    Thank you for reaching out to us and sharing your experience. We also appreciate your providing the transcript; however, we are unfortunately unable to determine much from the chat with casino support.

    Could you please send us a screenshot of the email where you requested account closure due to self-exclusion via private message?

    Please note that according to their Terms & Conditions, they may not be able to close your account if there is a remaining balance:

    3.7 Closure of your account:
    You may request the closure of your account at any time by sending an email to customer support, subject to the following conditions:

    You can only close your account if it has no remaining balance (positive or negative) and no pending withdrawal requests.
    If you request closure with a positive balance or pending withdrawals, the funds may be voided.

    Once we have all the details and your full communication with the casino, we will be able to review your case further.

  • Original Italiano Translation English

    Grazie per il riscontro.

    Vi confermo di aver appena inoltrato lo screenshot richiesto tramite messaggio privato. Come potete evincere dalla comunicazione inviata, avevo esplicitamente richiesto l'autoesclusione per ludopatia, specificando di voler procedere alla chiusura immediata dell'account e autorizzando l'annullamento di qualsiasi saldo residuo presente in quel momento.

    Resto in attesa di un vostro aggiornamento in merito alla revisione del caso.

    Cordiali saluti.

    Thanks for your feedback.

    I confirm that I just sent the requested screenshot via private message. As you can see from the message sent, I had explicitly requested self-exclusion for gambling addiction , specifying that I wanted to proceed with the immediate closure of my account and authorizing the cancellation of any remaining balance at that time.

    I look forward to hearing from you regarding the review of this case.

    Best regards.

  • Hi giallu123,

    Thank you for reaching out to us and for providing all the evidence and details.

    From what we can see, you did request self-exclusion, but the casino was still in the process of handling it. Unfortunately, there is no exact timeframe defined for how quickly the casino must close the account, and since the request was sent via support email, it may have taken longer for them to process it:

    "Self-exclusion request: You can contact the Support Service Team via e-mail, and we will close your account as soon as practicable."

    We understand your frustration, and we will still try to reach out to the casino representative to see if anything can be done. However, please note that the casino is generally not responsible for refunding deposits made before the self-exclusion was fully processed.

    This is also stated in their Terms & Conditions: 

    "3.8 We are not liable for any losses or damages which could be potentially caused by gambling."

    Additionally, since you did not receive confirmation that your account had entered the self-exclusion process, according to the Terms, the casino is not obligated to refund the deposit made during that time.

    As we said, we will contact the casino rep and keep you updated once we receive a response.

  • Original Italiano Translation English

    Grazie per aver contattato il rappresentante del casinò. Tuttavia, devo rispettosamente dissentire dall'interpretazione secondo cui il termine 'il prima possibile' possa estendersi fino a 8 giorni nel caso di una dichiarata dipendenza dal gioco.

    Vorrei che il mediatore prendesse in considerazione questi tre punti specifici durante il confronto con l'operatore:

    1. Tempistica Ragionevole: Sebbene i Termini e Condizioni non indichino un orario esatto, gli standard del settore e i requisiti di licenza (Anjouan/Gioco Responsabile) impongono che una dichiarazione di dipendenza richieda un'azione urgente. 8 giorni non corrispondono al concetto di 'il prima possibile'; si tratta di un fallimento sistemico.

    2. L'ammissione del 31 marzo: La prova più critica è la chat con Billie. Il 31 marzo, l'operatore ha confermato che stavano 'elaborando' la mia richiesta. Ciò prova che il casinò aveva letto la mia email ed era pienamente consapevole della mia dipendenza prima che effettuassi i depositi per un totale di 687 €. Scegliere di lasciare il conto aperto mentre si 'elabora' una richiesta relativa alla ludopatia è una diretta violazione del Dovere di Diligenza (Duty of Care).

    3. T&C 3.8 vs Obblighi di Licenza: La clausola 3.8 (nessuna responsabilità per le perdite) si applica al gioco standard. Non può essere utilizzata per proteggere un operatore dalla negligenza nel non aver attuato i protocolli di sicurezza obbligatori. Se un giocatore dice 'sono dipendente, fermatemi' e il casinò risponde 'siamo occupati' per 8 giorni, la responsabilità delle perdite successive si sposta sull'operatore.

    Vorrei chiarire un dettaglio sulla tempistica: i depositi del 31 marzo sono stati effettuati poco prima della chat con Billie. Tuttavia, questo rafforza la mia posizione.

    Quando Billie ha dichiarato alle 14:58 che la mia richiesta era 'in fase di elaborazione', ha ammesso che il team interno del casinò aveva già visionato e preso in carico la mia email del 25 marzo. La negligenza risiede nel fatto che il casinò avesse la richiesta nel sistema da 6 giorni e la stesse 'elaborando', ma abbia lasciato attiva la possibilità di depositare per un ludopatico dichiarato.

    In termini di Gioco Responsabile, nel momento in cui un operatore apre un'email contenente una dichiarazione di dipendenza, il conto deve essere limitato immediatamente. 'Elaborare' una richiesta di ludopatia per giorni lasciando attivo il tasto 'Deposito' è la definizione stessa di negligenza operativa.

    Thank you for contacting the casino representative. However, I must respectfully disagree with the interpretation that the "as soon as possible" deadline can extend to up to 8 days in the case of a declared gambling addiction.

    I would like the mediator to consider these three specific points during the discussion with the operator:

    1. Reasonable Timeframe: While the Terms and Conditions don't specify an exact timeframe, industry standards and licensing requirements (Anjouan/Responsible Gaming) dictate that a declaration of addiction requires urgent action. 8 days is not the term "as soon as possible"; it's a systemic failure.

    2. The March 31st admission: The most critical piece of evidence is the chat with Billie. On March 31st, the operator confirmed they were "processing" my claim. This proves that the casino had read my email and was fully aware of my addiction before I made the deposits totaling €687. Choosing to leave the account open while "processing" a claim related to gambling addiction is a direct breach of the Duty of Care.

    3. T&C 3.8 vs. Licensing Obligations: Clause 3.8 (no liability for losses) applies to standard play. It cannot be used to protect an operator from negligence in failing to implement mandatory safety protocols. If a player says, "I'm addicted, stop me," and the casino responds, "We're busy" for eight days, liability for subsequent losses shifts to the operator.

    I'd like to clarify one detail regarding the timing: the March 31 deposits were made shortly before the chat with Billie. However, this strengthens my position.

    When Billie stated at 2:58 PM that my request was "processing," she admitted that the casino's internal team had already reviewed and acknowledged my March 25th email. The negligence lies in the fact that the casino had had the request in the system for 6 days and was "processing" it, but left the deposit option active for a self-confessed gambler.

    In terms of Responsible Gaming, the moment an operator opens an email containing a declaration of addiction, the account must be immediately limited. "Processing" a gambling addiction claim for days while leaving the "Deposit" button active is the very definition of operational negligence.

  • Hello giallu123,

    The Terms and Conditions state:

    “Self-exclusion request: You can contact the Support Service Team via e-mail, and we will close your account as soon as practicable.”

    However, no specific timeframe is provided for processing such requests. The phrase “as soon as practicable” is vague and leaves the timeline entirely at the operator’s discretion. This means that, depending on their internal workload or priorities, account closure may be delayed, even when requested by the user. The lack of a clearly defined deadline reduces transparency and may undermine players' expectations of protection, particularly in cases where timely self-exclusion is critical.

    In this instance, the operator ultimately acted in line with the wording of their Terms and Conditions. However, the absence of a precise timeframe highlights a structural weakness in the policy, as it allows for delays without breaching their stated obligations.

  • Original Italiano Translation English

    Grazie per l'aggiornamento. Tuttavia, ritengo che non si possa permettere che la 'vaghezza' della frase 'il prima possibile' giustifichi un ritardo di 8 giorni in una situazione critica per la sicurezza del giocatore.

    La natura di 'Emergenza' della dipendenza: Nel settore del gioco d'azzardo, una dichiarazione di dipendenza non è una richiesta amministrativa standard; è un'emergenza di sicurezza. Gli enti licenziatari (incluso Anjouan) richiedono agli operatori di agire d'urgenza. Se 'il prima possibile' può essere interpretato come 8 giorni (192 ore) in un ambiente digitale dove i depositi sono istantanei, allora la 'Protezione del Giocatore' diventa un concetto privo di significato.

    Permettere a un casinò di trarre profitto da un ludopatico dichiarato per 8 giorni semplicemente dichiarando un 'alto volume di messaggi' crea un precedente pericoloso che mina gli standard di sicurezza dei giocatori .

    Thanks for the update. However, I believe the vagueness of the phrase "as soon as possible" cannot be allowed to justify an eight-day delay in a situation critical to player safety.

    The 'Emergency' Nature of Addiction: In the gambling industry, a declaration of addiction is not a standard administrative request; it's a security emergency. Licensing bodies (including Anjouan) require operators to act urgently. If 'as soon as possible' can be interpreted as 8 days (192 hours) in a digital environment where deposits are instant, then 'Player Protection' becomes a meaningless concept.

    Allowing a casino to profit from a self-confessed compulsive gambler for 8 days simply by declaring a 'high volume of messages' sets a dangerous precedent that undermines player safety standards.

  • Hello giallu123,

    Each casino establishes its own Terms and Conditions, which govern the relationship between the operator and the player. Upon registration, players are required to accept these terms, typically by ticking a confirmation box.

    For this reason, it is essential that players carefully review the Terms and Conditions before registering. In practice, many players accept them without reading or fully understanding the rules they are agreeing to. This can lead to misunderstandings or disputes later on, particularly in situations involving withdrawals, account restrictions, or self-exclusion policies.

  • Original Italiano Translation English

    Comprendo che i T&C costituiscano la base del rapporto tra giocatore e operatore. Tuttavia, devo sottolineare che i T&C non possono scavalcare gli obblighi di licenza e il fondamentale 'Dovere di Diligenza' riguardante la Protezione del Giocatore.

    Chiedo al mediatore di considerare questi punti finali:

    1. Clausole Vessatorie: Una clausola che permette a un operatore di interpretare 'il prima possibile' come 8 giorni in uno scenario di dipendenza è una clausola abusiva. Se un giocatore dichiara un problema di ludopatia, il contratto non è più un normale accordo commerciale; diventa un protocollo di sicurezza. Nessun ente regolatore (incluso Anjouan) accetterebbe un ritardo di 8 giorni come 'conforme' agli standard del Gioco Responsabile.

    2. La Prova della Consapevolezza (Chat di Billie): Il casinò non può nascondersi dietro i 'tempi di elaborazione' quando il loro stesso agente, Billie, ha confermato il 31 marzo che la richiesta era 'già in fase di elaborazione'. Ciò significa che il casinò aveva già avuto accesso alla mia email. Nel settore del gioco, una volta aperta un'email di dipendenza, l'operatore ha il dovere di bloccare i depositi immediatamente, non 48 o 72 ore dopo.

    3. Superamento dei cavilli tecnici: Avevo già autorizzato l'annullamento del mio saldo il 25 marzo. Non c'erano barriere tecniche o contrattuali per un blocco immediato.

    Se LCB decide che 'leggere i T&C' è una scusa valida per un casinò per trarre profitto da un ludopatico dichiarato per 8 giorni, allora state essenzialmente affermando che la Protezione del Giocatore è opzionale. Chiedo che questo caso venga scalato a un manager o che al rappresentante del casinò venga posta una domanda diretta: Perché il tasto 'Deposito' non è stato disabilitato nel momento in cui l'email è stata contrassegnata come 'in elaborazione'?

    I understand that the T&Cs form the basis of the relationship between player and operator. However, I must emphasize that the T&Cs cannot override licensing obligations and the fundamental "Duty of Care" regarding Player Protection.

    I ask the mediator to consider these final points:

    1. Unfair Terms: A clause that allows an operator to interpret "as soon as possible" as eight days in an addiction scenario is an unfair term. If a player declares a gambling problem, the contract is no longer a normal commercial agreement; it becomes a safety protocol. No regulator (including Anjouan) would accept an eight-day delay as "compliant" with Responsible Gaming standards.

    2. Proof of Awareness (Billie's Chat): The casino can't hide behind "processing times" when their own agent, Billie, confirmed on March 31st that the request was "already being processed." This means the casino had already accessed my email. In the gaming industry, once an addiction email is opened, the operator has a duty to block deposits immediately, not 48 or 72 hours later.

    3. Overcoming technicalities: I had already authorized the cancellation of my balance on March 25th. There were no technical or contractual barriers to an immediate block.

    If LCB decides that "reading the T&Cs" is a valid excuse for a casino to profit from a self-confessed compulsive gambler for 8 days, then you're essentially saying that Player Protection is optional. I ask that this case be escalated to a manager or that the casino representative be asked a direct question: Why wasn't the "Deposit" button disabled when the email was marked as "processing"?

  • Original Italiano Translation English

    Buongiorno caro, hai ricevuto qualche risposta?

    Good morning dear, have you received any response?

  • Hi giallu123,

    We have received a confirmation from the casino rep that they are now reviewing your complaint.

    As soon as we have any updates to share with you, rest assured, we will post them here in this thread.

    Thank you for your patience.

  • Original Italiano Translation English

    Grazie mille per il suo riscontro 

    Thank you very much for your feedback.

  • We understand the seriousness of the concerns you are raising. Your account has now been closed, and your refund request was escalated and reviewed by the relevant team.

    Following that review, the position communicated remains unchanged. The refund request could not be approved, as the deposits in question had already been used for gameplay, and the case was assessed in line with the applicable account terms.

    We appreciate that this is not the outcome you were hoping for, but your case has been formally reviewed and a decision has been issued through the appropriate process.

    Kind regards, Boomerang Casino Team

    3/ 5

  • Hi giallu123,

    We would like to thank the casino representative for their assistance and for providing a final response.

    We have shared a detailed explanation with the member. While the timeframe for self-exclusion is not specifically defined, and we do understand that 8 days may feel a bit longer than expected, the decision is still in line with the casino’s Terms & Conditions, and we justified it.

    From our side, the complaint #4163 is considered RESOLVED.

  • Original Italiano Translation English

    Prendo atto della vostra comunicazione, che respingo categoricamente.

    Il fatto che i fondi siano stati giocati è la conseguenza diretta della vostra violazione del Dovere di Diligenza e dei protocolli di sicurezza. Avete lasciato la funzione di deposito attiva per 6 giorni dopo aver ricevuto, e messo 'in elaborazione', una dichiarazione formale di ludopatia. I vostri T&C non vi esonerano dalla negligenza.

    Considero esaurito ogni tentativo di risoluzione amichevole.

    Poiché rifiutate di assumervi la responsabilità per aver violato i protocolli obbligatori di Gioco Responsabile, vi informo che procederò immediatamente con un esposto ufficiale all'Anjouan Gaming Board, allegando le prove scritte della vostra negligenza (inclusa l'ammissione dei vostri operatori).

    I take note of your communication, which I categorically reject.

    The gambling of the funds is a direct consequence of your breach of duty of care and security protocols. You left the deposit function active for six days after receiving, and placing "for processing," a formal declaration of gambling addiction. Your T&Cs do not exonerate you from negligence.

    I consider all attempts at an amicable resolution to be exhausted.

    Since you refuse to take responsibility for violating mandatory Responsible Gaming protocols, I inform you that I will immediately file an official complaint with the Anjouan Gaming Board, attaching written evidence of your negligence (including the admission of your operators).

  • Hi giallu123,

    Thank you for your response. We understand your decision, and you have every right to escalate this matter to the licensing authority if you believe the casino’s actions violate legal or ethical standards.

    Thank you for your understanding, and please feel free to reach out if you need any further assistance.

  • Public Dispute: Boomerang-bet.io – Months of Technical Withholding, Fake Tickets, and Refusal to Provide Proof I am submitting this formal complaint against Boomerang-bet.io to expose a shocking, months-long pattern of stalling, system failures, and deceptive support practices. I have been passed around by multiple live chat agents and senior VIP managers for nearly four months, and they are actively hiding data to avoid paying what I am owed. Here is the exact timeline of the three separate Video Bingo rounds that froze mid-game, causing my winnings and triggered features to completely vanish: Dispute 1 (March 2026): This issue was originally reported way back in March, to give an idea of how long this nightmare has been dragging on. The game froze with $173.00 in verified base wins on the board and a triggered Bonus Round (with a guaranteed minimum payout of $52 up to a $1,225 Super Jackpot). The casino force-closed the session 30 minutes later and paid the base win, but completely cut off the earned bonus round. Support subsequently tried to claim their logs showed the round ended with just $4.60, which is mathematically impossible based on my screen data. Dispute 2 (April/May 2026): The game froze the exact millisecond I clicked to purchase a final $23 Extra Ball for a high-probability $150 hit plus a Bonus Round trigger. The casino's entire platform suffered a 30-minute forced 'Maintenance' shutdown, logging me out completely. My base winnings of $46.30 were swallowed and never returned. Dispute 3 (June 2026): Another critical connection failure occurred during an active Extra Ball phase on a high-value triggered feature. The Ticket and Support Runaround: During this process, I have sent multiple emails and spoken to dozens of live chat staff. Early on, I was repeatedly assured by multiple VIP managers and frontline agents that support tickets had been formally created and escalated for all three issues. However, during a long conversation with a live agent over a month ago, I discovered that tickets had never actually been submitted for the earlier rounds. The casino had simply been lying to me to get me off their chat. That agent finally created the tickets properly and emailed me the transcripts. The "TaDa Gaming" Excuse and Concealment:Since then, several different VIP managers have been notified and queried for the latest updates. Every single one of them uses the exact same excuse: they claim they are completely stuck waiting on the game provider, TaDa Gaming, to finish an internal review. Because this has been dragging on for months, I recently asked management directly to provide transparent proof—such as a ticket reference number or a copy of their correspondence with TaDa Gaming—to confirm that the provider is actually what is holding this up. The VIP manager completely ignored my request for proof twice when asked and I also pointed out to him that I noticed he had ignored my request for proof and he then ignored that comment and continued to discuss another topic (I have screenshots of this also) . Furthermore, management is now cherry-picking their emails. They refuse to acknowledge Disputes 1 and 3 in writing, choosing only to respond to the single smallest cash ticket ($46.30) to hide their true server liability. They are also using this game provider excuse to stall on standard, everyday account rewards like missing daily cashbacks and unpaid referral bonuses, which have absolutely nothing to do with external server logs.I have spent hours repeating myself, providing timestamps, and sending screenshots, only to be hit with endless "pending" loops. I am requesting LCB’s urgent public mediation to force this casino to show their evidence and pay out my missing funds. Thankyou

    Casino: Boomerang Casino

    Case #: 4496

    Submitted via LCB complaint form
  • Hi ItsmeitsB,

    Thank you for reaching out to us and sharing your experience.

    We are sorry to hear that you experienced these issues while playing games from this game provider.

    Please note that if the casino has already forwarded your reports to the game provider, investigations of this nature can take some time. Based on our experience, providers usually require a thorough review before issuing their findings, which may unfortunately result in delays.

    We have forwarded your complaint and casino username to the casino representative for review and will ask them to provide us with an update.

    In the meantime, if you have any screenshots, videos, or other evidence of the glitches you mentioned, please send them to us via private message.

    We will review everything and forward it to the casino representative as supporting evidence.

  • Hi ItsmeitsB,

    We have received feedback from the casino representative that they will look into your case and get back to us as soon as they have more information. We will keep you updated.

    Thank you for your patience.

  • Hi ItsmeitsB,

    Could you please let us know if there are any updates regarding your case?

    We haven't heard back from the casino rep yet, so we are sending a reminder now. 

    In the meantime, if you have any screenshots, videos, or other evidence of the glitches you mentioned, please send them to us via private message.

  • Hi ItsmeitsB,

    Since we have not heard back from you, we will consider your case #4496 CLOSED due to the submitter's inactivity. 

    However, if you still need our assistance, please let us know, and we will reopen the case.

  • Original Deutsch Translation English

    Vorweg ich bin komplett verifiziert! Ich habe am 07.09 eine Auszahlung in krypto beantragt von 1000€. Diese wurde storniert. Auf nachfrage warum, wurde mir gesagt 500€ wäre max cashout. Auf der Auszahlungsseite wird selbst angegeben min.20€ - max.1000€ Egal dachte ich mir, dann eben 2x 500€ Also beantragte ich 500€ zur Auszahlung. Nach einer Weile wurde die Auszahlung wieder storniert und ich sollte doch bitte ein neues Foto hochladen mit Ausweis in der Hand und datum + casinoname. Dieser Aufforderung bin ich selbstverständlich nachgekommen und habe im gleichen Moment wieder die 500€ beantragt (obwohl 1000€ max cashout). Nach einer Weile wurde dann endlich die Auszahlung von 500€ bestätigt und habe diese erhalten. Nachdem die Auszahlung bei mir angekommen war, wollte ich den restlichen Betrag Auszahlen lassen. Diese wurde jedoch nach paar Minuten sofort storniert auf nachfrage, wurde mir gesagt das ich täglich nur eine Auszahlung vornehmen kann. Was auch nirgends in den Agb's steht! Wie es halt so ist, spielte ich mit dem restlichen geld weiter und hatte das Guthaben weiter aufgebaut und stand dann bei 1500€. Am nächsten tag habe ich dann wieder eine Auszahlung beantragt von 500€. Nach ein paar Stunden kam eine email das ich für nächste zeit in allen bonussen gesperrt bin, wieso auch immer...das kam mir schon komisch vor...nach weiteren Stunden kam eine email das mein konto gesperrt ist und deaktiviert wurde. Keine Begründung, keine Aussagen...keine Auszahlung... Mein Problem daran ist das man von anfang an mich verarscht gefühlt habe und ich das nicht mit mir machen lasse! Deswegen hoffe ich das ihr mir dabei helfen würdet und unterstützt an mein restliches Guthaben zu kommen! Das konto ist mir egal das sollen die ruhig geschlossen lassen, den nochmals dort zu spielen, kommt nicht infrage!

    Disputed amount: 1000€

    Casino: Boomerang Bet

    Case #: 4702

    First off, I'm fully verified! On September 7th, I requested a crypto withdrawal of €1000. This was canceled. When I inquired why, I was told €500 was the maximum cashout. The withdrawal page itself states a minimum of €20 and a maximum of €1000. Never mind, I thought, I'll just request two €500 withdrawals. So I requested €500 for withdrawal. After a while, the withdrawal was canceled again, and I was asked to upload a new photo holding my ID, along with the date and casino name. I complied with this request and immediately requested the €500 withdrawal again (despite the €1000 maximum cashout). After some time, the €500 withdrawal was finally confirmed, and I received it. Once the withdrawal arrived, I tried to withdraw the remaining amount. However, this was canceled immediately after a few minutes. When I inquired, I was told that I can only make one withdrawal per day. This isn't mentioned anywhere in the terms and conditions! As is often the case, I continued playing with the remaining money and increased my balance to €1500. The next day, I requested a withdrawal of €500. A few hours later, I received an email stating that I was blocked from all bonuses for the time being, for whatever reason... that seemed strange to me... several hours later, I received another email saying my account was blocked and deactivated. No explanation, no statements... no withdrawal... My problem is that I felt cheated from the very beginning, and I'm not going to let them treat me like this! That's why I hope you can help me get my remaining balance back! I don't care about the account; they can leave it closed, because playing there again is out of the question!

    Disputed amount: 1000€

    Casino: Boomerang Bet

    Case #: 4702

    Submitted via LCB complaint form
  • Hello Tekkney90,

    Thank you for providing such a detailed account of what happened. We understand your frustration, particularly regarding the repeated cancellation of your withdrawals and the subsequent account closure without a clear explanation.

    Before we contact Boomerang Bet, we'd like to clarify a few points and establish the full timeline of events.

    We have reviewed the sportsbook rules, which state that the operator may impose or change payment limits and restrictions, and that identity verification may be required before processing withdrawals. The rules also allow the sportsbook to investigate an account and, in certain circumstances, block an account while the investigation is ongoing.

    That said, we would need some additional information from you:

    • Please provide screenshots of the withdrawal page showing the €20 minimum / €1,000 maximum withdrawal limits you mentioned.
    • Please provide the complete correspondence with support regarding the €1,000 withdrawal being cancelled due to a €500 maximum.
    • Please provide the correspondence stating that you can make only one withdrawal per day.
    • Please provide the exact request for the additional photo holding your ID, the date, and the casino name, together with confirmation that you completed it.
    • Please provide confirmation that the first €500 withdrawal was successfully processed and received.
    • Please provide the correspondence regarding the second €500 withdrawal being cancelled.
    • Please provide the emails/messages informing you that you were restricted from bonuses and subsequently that your account was closed.
    • Did the casino provide any reason whatsoever for the account closure, either in the email or through support?
    • Please confirm your current balance at the time the account was closed and whether the €1,500 figure you mentioned was the total balance or included any bonus funds.
    • Were you using any active bonus when the account was closed? If yes, please provide the bonus name/details.
    • Finally, please provide your complete withdrawal history from Boomerang Bet around the period in question.
     

    Once we have this information, we can have a better understanding of your situation and provide further assistance.

    4.2/ 5

  • Original Deutsch Translation English

    Siehe Screenshot.

    Einzahlung getätigt 

    Konto verifiziert 

    Auszahlung von 500€ bestätigt 

    See screenshot.

    Deposit made

    Account verified

    Payout of €500 confirmed

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

74 new members
803 members online
138,660 guests online
175 new posts
29,823 free games played

Most viewed forum topics

JovanaV
JovanaV Serbia 1 month ago
43

OreonBet -  Exclusive No Deposit Bonus New Players - US OK! Amount: $111 How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK, verify their email address and enter...
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus

Bixy
Bixy Serbia 2 months ago
10

Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Amount: 99 Free Spins on Cash Chaser How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK, and claim...
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus

ewgen99
ewgen99 Russia 20 days ago
62

Zeppelin casino offers a no‑deposit bonus of 100 free spins; when registering, use the promo code 5UKBCQ6M
Zeppelin Casino No Deposit