Hi Avalynn1234,
As per the update from the payout team, they wrote an email to you asking for the payout mode details, please respond to that email.
Kats and New FunClub Support and Complaints thread
- Started by
- kats_nfcaffiliates
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
Readers of this topic also read:
-
Drakaris Casino Review Sign Up Bonus: 100% up to €1000 + 100 Free Spins 2nd Deposit Bonus: 150% up to €1500 + 150 Free Spins 3rd Deposit Bonus: 200% up to €2000 + 200...
ReadDrakaris Casino Bonuses And Promotions
1 6232 months ago -
This isn't an exclusive LIZARDS15 PAYLOAD15 Both are 15 free spins
ReadBig Dollar Casino
1 6932 months ago -
DuckyLuck - Exclusive No Deposit Bonus New Players! - US OK! Amount: 30 Spins on Diamond Cherries How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK and claim...
ReadDuckyLuck - Exclusive No Deposit Bonus
7 3.1 K2 months ago
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Jan 21, 25, 01:24:36 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Jan 21, 25, 01:45:55 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
Hi AprilRamahi,
The payout is in pending state as we’re missing quite a few CCs, and then there’s a Name Mismatch on a MasterCard. Also, the name on UB & D/L doesn’t match with the one on the Casino account. Please reach out to support for a detailed info on the same.
To summarise, the KYC is not even to completion. And, there’s a lot of complication b’coz of name mismatch. And, we need a proper PDF file for the UB, and not a picture of the screen with the bill opened, it seems like it’s been edited.
Please help us complete the verification procedure so that we can complete your payout. -
- Replied by
- Avalynn1234
- at Jan 21, 25, 03:25:57 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Jan 23, 25, 04:24:55 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Jan 24, 25, 01:39:59 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
-
- Replied by
- alienvape
- at Jan 26, 25, 03:36:59 AM
-
Newbie 1
- last active 1 year ago
Request for Assistance with Pending Withdrawal
Dear Damon,
I hope this message finds you well. I am reaching out regarding an unresolved issue with my account at Fun Club Casino. Despite completing the KYC verification process and receiving official confirmation of my $300 withdrawal approval over six months ago, I have yet to receive my payout. I promptly provided my Bitcoin payout address as requested, but after waiting over five months without any payment, I began making repeated calls to inquire about the delay.
It was only after this extended period of waiting and follow-up that I received a denial of my withdrawal and an accusation of creating multiple accounts. I have already requested details about these alleged accounts, as well as information regarding the casino's licensing and regulatory authority, but have not received any response to these requests.
I would appreciate your assistance in resolving this matter promptly. I believe a quick resolution would be in everyone's best interest.
Thank you for your time and attention, and I look forward to your reply.
Best regards,
Joseph SmithUsername at FunClub :ali***
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Jan 26, 25, 12:51:02 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- JovanaV
- at Jan 27, 25, 02:48:09 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Avalynn1234,
We've contacted the casino rep and requested an update regarding your case. Thank you for your patience.
-
- Replied by
- njanjam
- at Jan 28, 25, 08:07:00 AM
-
Moderator 4554
- online
Hi AprilRamahi,
Any update? Did you manage to finish the KYC verification?
We would like to know whether your issue has been resolved.
-
- Replied by
- Casinosteve
- at Jan 29, 25, 03:11:40 AM
-
Sr. Newbie 16
- last active 28 days ago
Possibly others have noticed but just as a warning to those who are just beginning to play with New Fun Club... this particular casino has automated their 24 / 7 to simply an unattended BOT of some sort that is totally worthless and not helpful whatsoever! Furthermore, I have been playing at this casino for a year or so and have always had difficulty getting a payout when it was due regardless of the amount. I will say after some time, and help from LBC I have eventually received all of my winnings. Now, however, I am continuing to receive their promotional emails, but yet I cannot take advantage of any of the promotional codes my account has been blocked as such. It seems this is the common practice of many online casinos. If you win a little bit of money, they want to shut you down. My suggestion don't waste your time move onto a different Casino.
-
- Replied by
- JovanaV
- at Jan 29, 25, 04:05:07 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Casinosteve,
Thank you for bringing this to our attention. Please send us your casino username via private message if you'd like us to contact the casino representative to check your account.
Thank you.
-
- Replied by
- JovanaV
- at Jan 29, 25, 04:14:02 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Avalynn1234,
We received feedback from the casino representative that there were some minor issues with the third-party payment company. However, they assure us that, with apologies for the inconvenience, you should receive your full payment soon.
Could you please update us once you receive your payout?
Thank you.
-
- Replied by
- JovanaV
- at Jan 29, 25, 04:14:47 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Jan 31, 25, 06:30:43 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Jan 31, 25, 06:32:18 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 01, 25, 10:06:43 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 01, 25, 10:07:45 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 01, 25, 10:08:46 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 03, 25, 04:20:48 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Avalynn1234,
We've contacted the casino rep and requested an update regarding your withdrawal.
Thank you for your patience.
-
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 03, 25, 04:22:26 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
JovanaV wrote:
Dear alienvape,
We received an update from the casino representative that the payout team sent you an email requesting documents for the withdrawal. Once you provide them, they will proceed further. Could you please confirm this information?
Thank you.
Dear alienvape,
Could you please update us on your case?
Thank you.
-
- Replied by
- njanjam
- at Feb 06, 25, 06:11:14 AM
-
Moderator 4554
- online
Hi AprilRamahi,
We hope that you successfully completed KYC.
Since we haven't heard back from you, we will close this complaint due to the submitter's inactivity.
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Feb 06, 25, 06:19:21 AM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Feb 06, 25, 06:21:01 AM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
Dear Avalynn1234,
Your host tried connecting with you over call but it went to VM. I would request you to please connect with your host after 2:30 PM EST as he wishes to discuss your withdrawal with you. -
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 06, 25, 11:09:54 AM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
This request was made on 12/27/2024. The request amount is showing approved however NO PAYMENT. I’ve emailed support about 15-20 times now. The casino disabled chat for me and I can only talk to a bot who tells me to email the casino and they don’t respond. I’ve provided my BTC address not only on the withdrawal request but also via email each time and no response. Is there anyway to get help so I can receive my payment. This is extremely frustrating.
Disputed amount: 1775.51$
Casino: New Funclub Casino
Case #: 2879
Submitted via LCB complaint form -
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 07, 25, 01:45:51 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
kats_nfcaffiliates wrote:
Dear Avalynn1234,
Your host tried connecting with you over call but it went to VM. I would request you to please connect with your host after 2:30 PM EST as he wishes to discuss your withdrawal with you.Dear Avalynn1234,
Have you seen the rep's reply? Please confirm.
Thank you.
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 07, 25, 08:59:09 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 07, 25, 09:00:21 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 07, 25, 09:01:47 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 10, 25, 06:32:24 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Avalynn1234,
We understand how frustrating this must be. We've contacted the casino rep again for an update regarding your case, and we'll see if there is any progress this time.
Thank you for your patience.
-
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 11, 25, 06:11:32 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Avalynn1234,
We received feedback from the casino representative that you were informed about when to expect your payout. Could you please confirm this information?
Thank you.
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Feb 11, 25, 12:49:44 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
-
- Replied by
- Avalynn1234
- at Feb 13, 25, 03:16:17 PM
-
Sr. Newbie 20
- last active 10 days ago
-
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 14, 25, 02:23:10 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
So glad to hear that, Avalynn1234! You are most welcome! Enjoy!

We will mark this complaint as RESOLVED.
-
- Replied by
- Teresao2993
- at Feb 21, 25, 05:54:28 PM
-
Newbie 3
- last active 1 year ago
I won $2,000 and they refuse to pay me. They said i played some free spins before I requested my withdrawal. Which is not true. They threw in the 20 free spins which i won nothing on just so they could not pay me
Casino: New Funclub Casino
Case #: 2948
Submitted via LCB complaint form -
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 24, 25, 03:41:56 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Hello Teresao2993,
Could you please provide us with more details?
- Were the $2,000 won from a clean deposit, or was a promotion used?
- Have you checked your transaction history (in the Cashier)? If not, we recommend reviewing it, as it should display all your activity.
- Please note that most casinos require a deposit between claiming bonuses (such as free spins in this case).
Thank you for your cooperation.
-
- Replied by
- Teresao2993
- at Feb 25, 25, 06:09:58 PM
-
Newbie 3
- last active 1 year ago
I had originally opted for the no rules bonus and I won $3.000 i tried to withdraw it. They called me and told me I could not collect because I used free spins bonus they offered me for depositing before I collected my winnings. So they gave me my money back to play again. I won again. I tried to withdraw $3.000 again and again they said i can't collect because I'm not eligible for a no rules bonus even though they gave it to me twice. It's the most ridiculous thing I've ever heard of. Do not deposit your money here. They suck They lie and they will never pay you.
Disputed amount: 3000$
Casino: New Funclub Casino
Case #: 2970
Submitted via LCB complaint form -
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 26, 25, 05:54:05 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear Teresao2993,
Thank you for sharing your experience. To assist you further, could you please clarify the following:
- Which exact bonus did you use (Welcome free spins or some other offer)?
- Was this your first withdrawal at New Fun Club Casino?
- Was your account verified?
- Did the casino provide you with any detailed explanation as to why you were not eligible for the no rules bonus?
Additionally, please note that the casino’s T&C states: Casino management reserves the right to reject or cancel any promotional offer at any time.
Your answers will help us investigate the issue further.Thank you for your cooperation.
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Feb 26, 25, 01:47:42 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
Hi Teresao2993,, As I checked, you requested the payout for $3000. The bonus provided to you from casino's end was $250, which was adjusted from your cashable balance $3000. Which is why you're getting $2750
-
- Replied by
- wrfischer
- at Feb 27, 25, 10:00:25 AM
-
Newbie 8
- last active 1 month ago
Received $400 in BTC from Kaats on 1/17/2025. Used that to continue at Kats because they guaranteed 72 hour payments. Won enough to pay back my bonus and have a $400 withdrawal on 1/22/2025. Now they wanted pictures of credit cards I had used in the past. I told them that those cards had been canceled and destroyed because of misuse by persons unknown. They then wanted me to update the utility bill in my KYC. I did that. Then they asked for the same credit card information. I again explained that it was unavailable and also irrelevant since I was playing with BTC. Since then I get occasional emails saying that my withdrawal was in process and that I should be patient. Today ,2/27/2025 marks five weeks and one day since I requested my withdrawal. I have all of the emails from Kats and can send them if you want.
Disputed amount: 400$
Casino: Kats Casino
Case #: 2976
Submitted via LCB complaint form -
- Replied by
- JovanaV
- at Feb 28, 25, 03:42:44 AM
-
Moderator 6568
- last active 16 minutes ago
Dear wrfischer,
Could you please let us know if you have received confirmation from the casino that your verification was successful or if you need to submit any additional documents? We will also reach out to the casino representative regarding your complaint, so please keep an eye on this thread for further updates.
Thank you.
-
- Replied by
- kats_nfcaffiliates
- at Feb 28, 25, 08:29:51 PM
-
Casino Rep 95
- last active 1 year ago
-
- Replied by
- njanjam
- at Mar 04, 25, 07:10:22 AM
-
Moderator 4554
- online
Dear Teresao2993,
Have you seen an answer from the casino rep regarding your case?
Quick Reply
lcb activities in the last 24 hours
Most viewed forum topics
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus
New Players - US OK!
Amount: $111
How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK, verify their email address and enter...
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus
New players only - US OK!
Amount: 99 Free Spins on Cash Chaser
How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK, and claim...
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus
Zeppelin casino offers a no‑deposit bonus of 100 free spins; when registering, use the promo code 5UKBCQ6M
Zeppelin Casino No Deposit
Share on
Twitter
Facebook
Delicious
Reddit
Copy Page URL