Las Vegas USA, Vegas Casino Online, Slots Plus, Sun Palace, Lucky Hippo, Old Havana, High Country Casino Support and Complaints Thread

164,874
views
853
replies
Last post made 11 months ago by JovanaV
Mainstreet
  • Started by
  • Mainstreet
  • Canada Casino Rep 20
  • last active 3 years ago

Readers of this topic also read:

  • This casino wont close account even if a player has gambling issues.I have many times sent email saying I have gambling issues but nothing happens.

    Read

    RESOLVED: Spinimax - Account Issue

    19 1.93 K
    2 months ago
  • what happened to casino brangos free tournaments they used to always have they just decide to stop doing the only thing that made their casino worth playing at.

    Read
  • Zizobet Casino Review Sign Up Bonus: 100% Bonus + 50 Free Spins 2nd Deposit Bonus: 110% Bonus 3rd Deposit Bonus: 100% Bonus 4th Deposit Bonus: 150% Bonus Sign Up Bonus - Canada: 100%...

    Read

Please or register to post or comment.

  • They have this answer ready, every time I get in touch they paste this answer and then go silent... I can come back in 1 month and the answer will be the same.

  • I was reading some complaints here and they left me discouraged... all the complaints are about late payments and people have to beg to receive their payments... playing at this casino promises a lot of problems and headaches

  • hello

    my payment was finally processed,

    thanks

  • Dear genisouza,

    Thanks for letting us know! The casino rep has confirmed the same. thumbs_up

    We're glad we could assist and will now mark this complaint as RESOLVED. 

  • So then... It's my turn. Right?  Lol

  • Hello L Flo,

    According to the casino representative, the bonus you used was part of a free tournament with a $50 max cashout. To be eligible for the withdrawal, their terms state that a $25 deposit must be made:

    2- Minimum deposit to participate in any available promotion or bonus is $25.00.

    They also confirmed that both withdrawal attempts were declined with email notifications explaining the reasons: the first due to not meeting wagering requirements, and the second due to exceeding the max cashout limit without a qualifying deposit.

    They also added: Once the player deposits the $25.00, plays, and request a new withdrawal of $150.00, the withdrawal will be recreated to $75.00 that includes the $50.00 of the tournament + the $25.00 deposit made. If their deposit is not wagered 5x, the processing fees must be deducted from their final payout.

    We understand it may feel like the rules weren’t clearly communicated by support, but from the casino’s side, they consider these terms part of the promotion.

    Given this, we will consider this case resolved..

    Thank you for understanding.

  • They banned my account in the chat they said that I opened many accounts, of course it's a lie they just don't want to pay. I fulfilled the bonus conditions x140 and my balance is $150

    Disputed amount: 150$

    Casino: Slots Plus

    Case #: 3239

    Submitted via LCB complaint form
  • Original Russian Translation English
    Леонардон wrote:

    Забанили мой аккаунт в чате сказали что я открыл много аккаунтов, конечно это ложь они просто не хотят платить. Я выполнил условия бонуса x140 и мой баланс $150

    Оспариваемая сумма: 150$

    Казино: Слоты Плюс

    Дело №: 3239

    l40365775@gmail.com. if possible please change the email this email is relevant the other is not relevant.

     

    Thanks.

    Leonardon wrote:

    They banned my account in the chat and said that I opened many accounts, of course it's a lie, they just don't want to pay. I fulfilled the bonus conditions x140 and my balance is $150

    Amount in dispute: $150

    Casino: Slots Plus

    Case No: 3239

    l40365775@gmail.com. if possible please change the email this email is relevant the other is not relevant.

    Thanks.

  • Hi Leonardon,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members. We've received your complaint and notified the casino rep about it.

    Could you please share with us more information regarding your case?

    • Is this your first withdrawal from Slots Plus Casino?
    • Was your account already verified, or did they close it after you submitted your verification documents?

    3.2/ 5

  • Hello thank you for taking the time to study the complaint yes this is my first withdrawal of money from this casino and in general from all their subsidiary casinos.

    my account was not verified I found out what documents need to be sent and where these documents were sent to pass the verification fill in all the data the next day I go to make a deposit to check if the verification passed something needs to be added or information I don't know but I received a block I can add that all requirements are met and the rules and conditions are observed
  • Hi Leonardon,

    Thank you for the details. We received an answer from the casino rep that they are looking into your account.

    Keep you updated on this thread!

  • Hi, glad to hear that there is progress. But it looks like they are in no hurry to answer.

  • I'm sure you didn't make a 25$ deposit and play through it 5x, before requesting to cash out 3x the amount you're allowed to cash out... Which is less than half what you just had to play thru...

    ...or something equally as ridiculous, right?   

    That they are taking days to make up...

    Just so they have an excuse not to pay out.

    I'm sorry... I'm still confused about why they deducted 130$ from the 180$ I had in my account.  Especially if I need to deposit and play thru the deposit 5x.  Shouldn't I be able to use the money I've been winning in my account to pay thru my deposit (or is it just too likely that I'll actually be able to play through that 25$ five times if I start with 180??). Especially if I need to have 150 in order to withdraw 75??? 

  • Hi Leonardon,

    We received a response from the casino rep confirming that the issue is related to multiple accounts. We asked them to provide some evidence or further clarification to support their decision.

    We will keep you updated as soon as we hear back from them.

    Thank you for your patience!

  • by the way they also told me that they found several accounts I asked them to show me at least one piece of evidence they refused to show and prove anything they said this is the decision and it is final sounds like a scam.

  • Hi Leonardon,

    We received an explanation from the casino rep. Please note that this bonus offer is intended exclusively for players from the UK and Canada.

    Additionally, “This bonus can only be used once per person at one casino in the group”. This means that using the same bonus across multiple casinos within the same group is strictly prohibited.

    Since this was a clear violation of the bonus terms and we received confirmation from the casino representative, we will mark case #3239 as RESOLVED.

    3.4/ 5

  • Okay, the casino is deceiving you, why are you defending them? You have your own benefit in defending these ** who deceived both you and me. In the terms of this bonus, do you only see the USA and Canada or do you only see countries that cannot receive this bonus?

  • the one who defends scammers is a scammer himself

  • Hi Leonardon,

    You can see at the top of the post: Allowed players: USA and CANADIAN players ONLY

  • so why didn't any of their ***  agents tell me in full why they made me play the bonus x140 ***...

  • Hi Leonardon,

    Please note that rules at most online casinos clearly state that it is the player's responsibility to always check the Terms & Conditions, both of the casino and of any bonus being used. We advise you to always read all the details carefully, including whether your country is eligible, what the max cashout is, etc. On our forum threads, you can always find clearly written rules to help you stay informed.

    We are sorry you didn’t receive your winnings this time, and we hope you’ll have better luck next time. Just make sure to always read the Terms & Conditions thoroughly.

    Good luck thumbs_up.

  • They won’t pay out my 1,000 dollar withdrawal. I’ve spent 2500 dollars with them and they refuse to pay my $1,000 dollar withdraw there for this site is no more than a scam

    Disputed amount: 10000$

    Casino: Vegas Casino Online

    Case #: 3298

    Submitted via LCB complaint form
  • Dear Austin Laslie,

    Welcome to our forum.

    Based on the screenshot you provided, we can see that you received an email from the casino on June 13th, stating that their payout team has not yet confirmed the release date of your payment.

    Have they since informed you that your withdrawal was denied, or is there any update regarding the status?

    If not, in this case, it might be best to wait a bit longer for the casino to respond. Please keep in mind that most casinos process withdrawals only on business days, which can cause delays.

    In the meantime, could you please let us know whether you used any bonuses, and if so, which one exactly?

    Also, if you don’t hear back from the casino within the next day or two, feel free to update us here and we’ll look into it further.

    Thank you.

  • Hi, please read the correspondence with their support service regarding my bonus, that they provided you with information that allegedly this bonus is not available to me, please reopen the complaint.

  • njanjam wrote:

    Hi Leonardon,

    You can see at the top of the post: Allowed players: USA and CANADIAN players ONLY

    Hi Leonardon,

    As you can see in the post above, everything has already been explained. Only players from the USA and Canada are allowed for this bonus.

  • Original Russian Translation English

    Это официальная информация у них на сайте покажите мне место где написано что этот бонусы недопустимо игрокам из Армении?

    This is official information on their website. Show me the place where it says that this bonus is not allowed for players from Armenia?

  • Leonardon wrote:

    Okay, the casino is deceiving you, why are you defending them? You have your own benefit in defending these ** who deceived both you and me. In the terms of this bonus, do you only see the USA and Canada or do you only see countries that cannot receive this bonus?

    Hi Leonardon,

    As we already explained, and as you yourself screenshotted from our forum, you can clearly see at the top of the post which players are allowed:

    Allowed players: USA and CANADIAN players ONLY.

    This means that players from any other country are not eligible.

    This will be our final explanation on the matter.

  • Dear Austin Laslie,

    The casino rep has informed us that you will receive your payout by the end of this week. Please update us once you receive the funds.

    Thank you.

  • Hi Austin Laslie,

    Any updates on your withdrawal?

    Thank you.

  • Since it's been more than 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark Case #3298 as resolved.

  • Yeah... Why are the rest of the complaints just being ignored?  

    Still no explanation for why they TOOK 130$ from the 180$ in my account.  

    I have the email from the finance department that says, "you didn't satisfy your wagering requirements." 

     

    At which time, I satisfied my wagering requirements and asked their live chat what else I needed to do... Then put in a withdrawal request for 180$, which they denied but now my balance is 50$.

  • Dear L Flo,

    The casino rep has provided a detailed explanation regarding your complaint. No complaint is being ignored. As already mentioned, the bonus you used was part of a free tournament with a $50 max cashout.

    JovanaV wrote:

    Hello L Flo,

    According to the casino representative, the bonus you used was part of a free tournament with a $50 max cashout. To be eligible for the withdrawal, their terms state that a $25 deposit must be made:

    2- Minimum deposit to participate in any available promotion or bonus is $25.00.

    They also confirmed that both withdrawal attempts were declined with email notifications explaining the reasons: the first due to not meeting wagering requirements, and the second due to exceeding the max cashout limit without a qualifying deposit.

    They also added: Once the player deposits the $25.00, plays, and request a new withdrawal of $150.00, the withdrawal will be recreated to $75.00 that includes the $50.00 of the tournament + the $25.00 deposit made. If their deposit is not wagered 5x, the processing fees must be deducted from their final payout.

    We understand it may feel like the rules weren’t clearly communicated by support, but from the casino’s side, they consider these terms part of the promotion.

    Given this, we will consider this case resolved..

    Thank you for understanding.

    Thank you.

  • I won $50 USD in a tournament at this casino (CASH PRIZE) and made $230. I requested a withdrawal and they canceled the withdrawal and blocked my account. I spoke to the website chat and within a few minutes they unblocked it and I received the following email: Dear Leandro Gomes,

    We inform you that your withdrawal request for $230.00 was declined and a new event worth $50.00 must be recreated due to the following:

    1. Slot Tournaments/RDM-20250701000513153 has a maximum withdrawal of $50.00, therefore any excess winnings have been removed from your balance.

    Kind regards

    Alx

    Lucky Hippo Casino Withdrawal

    CONTINUED: since the website states that the maximum winnings per tournament are $2000, they requested a deposit of $25 and before requesting the withdrawal I bet 5x, I made this bet of $125 + $500 of the tournament winnings, in addition the minimum withdrawal on the website is $150, what is the point of this?

    3.5/ 5

  • I won $50 USD in a tournament at this casino (CASH PRIZE) and made $230. I requested a withdrawal and they canceled the withdrawal and blocked my account. I spoke to the website chat and within a few minutes they unblocked it and I received the following email: Dear Leandro Gomes, We inform you that your withdrawal request for $230.00 was declined and a new event worth $50.00 must be recreated due to the following: 1. Slot Tournaments/RDM-20250701000513153 has a maximum withdrawal of $50.00, therefore any excess winnings have been removed from your balance. Kind regards Alx Lucky Hippo Casino Withdrawal CONTINUED: since the website states that the maximum winnings per tournament are $2000, they requested a deposit of $25 and before requesting the withdrawal I bet 5x, I made this bet of $125 + $500 of the tournament winnings, in addition the minimum withdrawal on the website is $150, what is the point of this?

    Disputed amount: 230$

    Casino: Lucky Hippo Casino

    Case #: 3362

    3.5/ 5

    Submitted via LCB complaint form
  • Hello Leandro Gomes,

    Thank you for bringing this to our attention.

    We’ve forwarded your complaint to the casino representative and requested additional clarification regarding this case.

    Please keep an eye on this thread for further updates.

  • Hello Leandro Gomes,

    We sent a reminder to the casino rep since we haven't heard back thus far. In the meantime, have there been any updates or progress on your side? 

    Thank you.

  • They canceled my $50 withdrawal and there was a new payment request for $230, which is the amount I should receive! I hope they don't cancel it and make the $230 payment as soon as possible, as I've been trying to receive it for days now.

  • Hello Leandro Gomes,

    We’ve received feedback from the casino rep that the relevant team is currently reviewing your case. Please let us know if there’s any progress on your side in the meantime.

    Thank you.

  • Thank you very much for your help, if it weren't for you I wouldn't have received my full amount, I'm happy to know that the LCB helps players, if I need it again on another site I will ask for help again, God bless you!

  • Hi Leandro Gomes,

    Thanks for letting us know, glad to hear all is ok :) We consider case #3362 as RESOLVED. 

    And thank you for your kind words, we are doing our best! thumbs_up

  • I made a deposit with sun palace casino and won 2000usd and i wanted my withdrawal in bitcoin i initiated the withdrawal and the rejected payment and claimed a "ghost transaction " occurred but I showed them proof of deposit and still no resolution. I have been dealing with this for 6 months to no prevail and I need help.

    Disputed amount: 2000$

    Casino: Sun palace casino mainstreet

    Case #: 3493

    3.2/ 5

    Submitted via LCB complaint form
  • Hello Nick Ray,

    Welcome to LCB.

    We have forwarded your complaint to the casino rep and requested further explanation. Please follow this thread fo future updates.

    Thank you.

  • Hello Nick Ray,

    It would be helpful if you could send us the proof of deposit via private message, please.

    Thank you.

  • Deposit proof 

  • Hello Nick Ray,

    We haven’t received any screenshots from you. If you’re experiencing issues with uploading, please check your PM as we’ve sent you instructions there.

    Thank you.

  • deposit proof 

  • Hello Nick Ray,

    Thank you for sending the screenshot. Please note that we have removed the screenshot due to the Privacy Policy, but we have carefully reviewed it. However, the email confirmation from the casino unfortunately doesn’t provide the necessary details (such as date, transaction amount, or reference number) to be considered valid proof of deposit.

    Could you please provide a clearer proof, for example, a screenshot from your payment provider, bank, or crypto wallet, where the transaction details are visible (date, amount, and confirmation/transaction ID)?

    Thank you for your cooperation.

  • Hello Nick Ray,

    The casino rep explained and provided proof that no valid proof of the deposit was provided from your side. The document you shared did not match the transaction in question. As a result, the winnings were voided under their Terms (Rule #27), and the funds were returned to your account, which was later played and lost.

    Considering this, we will mark Case #3493 as RESOLVED.

    Thank you for your understanding.

  • Hello😊lm wanting to check with Las Vegas USA Casino Rep on a pending withdrawal from couple weeks ago using my comp points. I was told l was in next que of payments via Bitcoin? Can you please check. *** is username.  Thank you!

    2.6/ 5

    Rated:

    2.2/ 5

  • Received withdrawal today ..Thank you Las Vegas USA😊👍

    2.6/ 5

lcb activities in the last 24 hours

100 new members
733 members online
193,605 guests online
157 new posts
20,007 free games played

Most viewed forum topics

JovanaV
JovanaV Serbia 1 month ago
37

OreonBet -  Exclusive No Deposit Bonus New Players - US OK! Amount: $111 How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK, verify their email address and enter...
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus

Bixy
Bixy Serbia 1 month ago
9

Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Amount: 99 Free Spins on Cash Chaser How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK, and claim...
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus

Dzile
Dzile Serbia 2 months ago
14

Magicianbet Casino  For players with a minimum deposit of $40 between 1st and 5th August Amount: 77 Free spins Bonus Code: LCB77FS For Mascot and Rival Slots WR: 40xBonus Maximum...
Magicianbet Casino No Deposit