Orca Spins Support and Complaints Thread

5,383
views
43
replies
Last post made 25 days ago by Cookie17
orcaspins
  • Started by
  • orcaspins
  • United States Casino Rep 8
  • last active 12 days ago

Top bonuses

Readers of this topic also read:

  • Lucky dreams casino won’t expect any file I’m trying to load up to verify my account as I’m trying to make a withdrawal. Every format iv tried

    Read
  • JacksPay - Exclusive No Deposit Bonus New Players! - US OK!  Amount: $10 Chip  How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK and claim the offer in the...

    Read
  • Sloto Tribe - Exclusive FIFA World Cup No Deposit Bonus - For Depositors All players who deposited at least $30 today! US OK! Amount: $15 Free Chip How to claim the...

    Read

Top bonuses

Please or register to post or comment.

  • What's up, LCB crew!

    Welcome to Orca Spins, where big wins and exciting adventures are always just around the corner!

    Dive into a world packed with thrilling slots, rewarding promotions, and non-stop entertainment. Get started with a Welcome Bonus, then keep the action going with regular reload offers, cashback rewards, and special events designed to make every session even more exciting.

    Whether you're hunting for jackpots or exploring new games, Orca Spins offers a smooth, player-focused experience with plenty of opportunities to make a splash.

    Need help? Our support team is available 24/7 and ready to assist whenever you need it.

    Have questions or want to share your experience? Drop a comment below, the Orca Spins team is active in this thread and happy to help.

    Good luck, and may your next spin be a whale of a win! 🐋🎰🍀

    3/ 5

  • Welcome to the LCB community! It’s great to have you here!  thumbs_up

  • Glad to have you here! wink

  • Welcome to our forum thumbs_up

  • Welcome to LCB! Great to have you here! smiley

  • A warm welcome to our community! party

  • Welcome on board! wink

  • Welcome to our forum! smiley

  • While playing on the daily spins, I went under 50 cents which had cleared the coupon, moving the funds to withdrawable balance, not under bonus funds anymore. I went to play some video poker, since the coupon had cleared the video poker was now available to play. Every time I tried in the past it would say the game was unavailable due to restrictions, once it went under 50 cents, I was able to play. I managed to get the balance up and attempted a withdrawal which was denied. My issue is, if the games were restricted, and I was under the coupons still, why did the balance move to withdrawable and video poker load? The coupon had cleared, therefore the balance should no longer be in effect.

    Disputed amount: 45$

    Casino: Orca Spins

    Case #: 4412

    Submitted via LCB complaint form
  • Hi there,
     

    Thank you for taking the time to explain the situation in detail. 

    According to the casino’s terms, all rules and restrictions connected to a coupon remain in effect even after the wagering requirements have been completed. Players are required to continue following the coupon rules until a withdrawal request is submitted.

    Unfortunately, video poker is not permitted under the terms of the coupon you used. As the game was played before the withdrawal request was made, our Banking Team reviewed the gameplay and voided the winnings in accordance with the applicable rules.

    I am genuinely sorry that the situation resulted in this outcome. For any additional questions or clarification regarding coupon restrictions, you are always welcome to contact us directly at support@orcaspins.com. Our team will be happy to assist you.

    Kind Regards,
    Jonathan,
    Orca Spins Casino

    3/ 5

  • Hello Bipolar Labs, 

    Have you had a chance to check the reply above from the casino representative? 

    Please let us know if you need additional assistance. 

    Thank you!

  • I would like an explanation as to why the video poker was allowed to be played, despite it being a restricted game. If the game is restricted with the coupon, and the coupon remains in effect after the wagering had dropped the 0, then video poker shouldnt have been able to be played. When I had tried before, the game would not load and claim the game was restricted. Once the balance dropped below 50 cents, the game became available. It shouldn't be allowed to be both ways. You cant claim the game is restricted, while simultaneously allow it be played. 

  • Hi there,

    When the balance falls below $0.50, the coupon is automatically detached from the account. Once this occurs, the system may no longer technically block access to games that were restricted while the coupon was actively attached.

    However, detaching the coupon does not remove the terms that apply to the remaining balance. Since the balance originated from a free, no-deposit promotion, the coupon rules remain applicable until the funds are either lost or a withdrawal is requested. Under those terms, Video Poker is listed as a restricted game.

    Therefore, although the game became technically accessible after the balance dropped below $0.50, playing it with funds originating from the promotion still constituted a violation of the applicable coupon terms.

    Kind Regards,
    Jonathan,
    Orca Spins

    3/ 5

  • "When the balance falls below $0.50, the coupon is automatically detached from the account. Once this occurs, the system may no longer technically block access to games that were restricted while the coupon was actively attached."
    So it's therefore no longer attached to the account, and despite it no longer being attached to the account and therefore no longer being valid, it still is valid and in effect? And since the game is a restricted game and not allowed to be played using bonus funds, it was then accessible despite being inaccessible? The balance had dropped to 0.01 cent, and yet was still being held accountable to the coupon despite it being detached from the account, making the inacessible game accessible which then violated the coupons terms, the coupon that became detached from the account? 
    Did i get all of that correct? I am trying to understand the situation. Despite my best efforts, I am not fully understanding your logic. And honestly it just sounds like an extremely long winded roundabout way of trying to explain it all away. Oh well, i liked playing here, but won't after this incident. :)

  • "Schrödinger's Bonus Coupon":
    Until you try to cash out, the coupon exists in a simultaneous state of being completely detached (so they can take your last penny on a game they previously blocked) and completely attached (so they can steal your winnings if you hit a miracle).

    It is the ultimate casino quantum physics: the rules only collapse into reality once they see whether the player won or lost.
    a fair summary of OrcaSpins. 

  • Hello Bipolar Labs, 

    As previously stated by the casino representative, all rules and restrictions connected to a coupon remain in effect even after the wagering requirements have been completed. Players are required to continue following the coupon rules until a withdrawal request is submitted.

    That being said, we cannot force a casino to reverse a decision made based on their Terms and Conditions, especially when the casino has clearly explained the bonus rules, as they did in this case.

    Unfortunately, considering the above-mentioned information, our ability to intervene further is limited, and we will have to close case #4412 as resolved. 

    Thank you for understanding. 

  • That's honestly disappointing.

    I didn't open this complaint because I expected LCB to force Orca Spins to pay me $45. I opened it because I expected someone to actually examine the issue instead of acting as a messenger between myself and the casino.

    The casino never answered my question. They simply repeated their Terms and Conditions in different wording, and LCB accepted that as though it addressed the problem.

    My question was never, "What do the terms say?"

    My question was:

    If the bonus restrictions were still active, why did the casino's own software remove the game restriction, detach the coupon, remove the wagering tracker, allow the previously blocked game to load, and accept every wager without warning?

    That question was never answered.

    Instead, LCB's response amounted to, "The casino says the terms allow it, therefore the case is closed."

    That isn't investigating a complaint. That's repeating the casino's position back to the player.

    Ironically, Orca Spins admitted something very important during this discussion. They admitted the coupon becomes detached from the account once the balance drops below $0.50, which is exactly when the game restrictions disappear and the player is allowed to enter games that were previously blocked. Yet they simultaneously claim those same detached bonus restrictions continue to exist invisibly until the player attempts a withdrawal.

    If that sounds contradictory, it's because it is.

    I wasn't asking anyone to ignore the Terms and Conditions. I was asking someone to question whether they were being implemented in a fair and transparent way. Unfortunately, LCB showed no interest in examining that distinction.

    Thankfully, not every complaint site handles disputes this way. Other mediators have actually challenged Orca Spins on these exact issues instead of simply accepting "because our terms say so" as the end of the discussion.

    In any case, the thread now speaks for itself. Anyone considering Orca Spins can read the casino's own explanation and decide whether they're comfortable playing under a system where restrictions disappear on the screen but continue to exist only when it's time to deny a withdrawal.

    3/ 5

  • Hello Bipolar Labs, 

    We would like to emphasize the following reply from the casino related to the breach of Terms: 

    Since the balance originated from a free, no-deposit promotion, the coupon rules remain applicable until the funds are either lost or a withdrawal is requested. Under those terms, Video Poker is listed as a restricted game.

    Therefore, although the game became technically accessible after the balance dropped below $0.50, playing it with funds originating from the promotion still constituted a violation of the applicable coupon terms.

    We consider the rule to be implemented in a fair and transparent way by being described in detail in the Terms and Conditions sections of the website. 


  • We appreciate you taking the time to share your concerns and understand your perspective regarding the circumstances of this case. After carefully reviewing your account activity and the applicable promotional Terms and Conditions, we would like to provide further clarification on why the original decision remains unchanged.

    The balance used during the gameplay in question originated entirely from a free no-deposit promotion. As such, the promotional Terms and Conditions remained applicable to those funds until the promotional balance was either fully exhausted or a withdrawal request was submitted.

    While you have stated that Video Poker became available once your balance fell below $0.50, we would like to clarify that the technical availability of a game does not determine whether it is permitted under the terms of a promotion. Access to a game within the casino lobby does not supersede the rules governing the bonus funds being used.

    The promotional Terms and Conditions clearly identify Video Poker as a restricted game for this promotion. Since the funds used to play the game were still promotional funds, wagering on Video Poker constituted a breach of those terms, regardless of the balance amount or the game's availability in the lobby.

    It is the responsibility of every player to ensure that their gameplay complies with the Terms and Conditions of any promotion they choose to redeem. The promotional restrictions remain in force for the duration of the promotional balance and are not automatically lifted based on a balance threshold or because a restricted game becomes technically accessible.

    We appreciate that this may not have been your interpretation of the rules. However, the promotional Terms and Conditions clearly define when the bonus restrictions cease to apply, and those conditions had not been met at the time the restricted gameplay took place.

    For these reasons, the casino has determined that the promotional Terms and Conditions were breached. The decision was made in accordance with the published rules, which are applied consistently and equally to all players. As a result, the outcome of the review and the decision regarding the associated winnings remain unchanged.


    Best Regards,
    Dustin
    Orca Spins

    2.4/ 5

    3/ 5

  • Dear Orca Spins Casino,

    The reasons provided for the confiscation of the player’s winnings do not appear to be fully aligned with fair practice principles and may potentially be inconsistent with your own Terms and Conditions.

    6.2 Bonus & Coupon Balance
    The following rule applies to all active bonuses and coupons:
    (a) If a player has an active bonus/coupon and has not completed the required wagering, and the player’s balance drops below the system threshold (e.g., $1), the bonus/coupon will be automatically cleared and any remaining bonus balance will be removed.

    As the player pointed out, their account balance at the time they accessed and played the video poker game was well below the $1 threshold referenced in the rule above.

    I do acknowledge the rule 6.3.

    6.3. Validity of Bonus Terms
    Bonus terms remain in effect from the moment a bonus is claimed until the bonus is cleared from your balance. They continue to apply even after wagering has been completed and a withdrawal has been processed. An additional deposit does not override an active bonus or its terms. Any breach of these terms may result in winnings being voided under these Terms & Conditions. The bonus terms end only once a new deposit or bonus is processed and the playable balance is below $/€1.

    However, we do not consider this rule to be fair or sufficiently transparent from a player protection perspective. Such a restriction does not appear to align with practices commonly adopted by reputable licensed operators, as it places the player in a position where bonus-related limitations can effectively persist almost indefinitely without adequate system-level safeguards—such as the restriction of access to games that are not permitted under an active bonus, which is particularly relevant in this case.

    We would therefore appreciate clarification on how the player could reasonably be expected to understand that even the remaining few cents in their balance were not eligible for play on a video poker game, particularly where, according to the player, the platform did not clearly indicate that bonus restrictions remained active, still allowed full access to the game, and permitted the placement of bets.

    to which you responded with the following:

    Thank you for your detailed follow-up and for giving us the opportunity to provide further clarification.

    We understand the questions raised regarding the interaction between Clauses 6.2 and 6.3. However, these clauses regulate different aspects of the bonus system and are not contradictory.

     

    Clause 6.2 explains how the system technically handles the player’s balance in connection with the wagering requirement. It does not determine when the terms and restrictions attached to the bonus cease to apply.

     

    Clause 6.3 governs the continued validity of the bonus terms. As clearly stated in this provision, the bonus terms remain in effect even after the wagering requirement has been completed, the funds have become withdrawable, or the playable balance has fallen below $1. The balance falling below $1 alone does not deactivate the bonus terms.

    Under Clause 6.3, the terms end only when both specified conditions have been met: the playable balance is below $/€1 and a new deposit or bonus has been processed.

    Therefore, completing the wagering requirement or having a balance below $1 does not automatically authorize gameplay on restricted games. Until the full conditions under

     

    Clause 6.3 have been satisfied, all restrictions associated with the promotion remain applicable.

    Regarding the availability of the video poker game, the fact that a game remains visible and accessible on the platform does not mean that it is permitted under the applicable bonus terms. Due to the technical configuration of the gaming platform, restricted games may remain available after the wagering requirement has been completed.

    The system’s acceptance of a wager does not override the promotional terms or confirm that winnings generated through restricted gameplay are eligible for withdrawal.

    The amount wagered is also not relevant to the restricted status of the game. Whether the wager was very small or whether the remaining balance was below $1, the decisive factor is that the player used funds still subject to the bonus terms on a game prohibited under those terms.

    The distinction is therefore as follows:

    Completing the wagering requirement determines whether the balance becomes withdrawable.

    Clause 6.3 determines when the terms and restrictions connected to the promotion cease to apply.

    These are separate stages within the bonus process.

    Players are informed of the applicable restrictions through the terms of the promotion and the Casino’s Bonus Terms and Conditions, which are accepted upon registration and when a promotion is claimed. It remains the player’s responsibility to ensure that the selected game is permitted while the relevant bonus terms remain active.

    We acknowledge that the balance and the wager involved in this case were very low. Nevertheless, neither the value of the balance nor the size of the wager creates an exception to the applicable game restrictions.

     

    For these reasons, our position remains unchanged. The player participated in a restricted game while the relevant bonus terms were still active. Consequently, the winnings were correctly voided in accordance with the accepted Terms and Conditions.

     

    We appreciate your cooperation and your careful review of this matter.

     

    Kind regards,

    Orca Spins Team

    and i replied to that with the following:

     

    However, the casino's explanation completely fails to address the core issue of system transparency and fair play. They are trying to hide behind a highly predatory interpretation of Clause 6.3 while ignoring how their own software actually operates in real time.

    I would like to highlight the absolute flaws in their logic for the mediator:

    1. The "Ghost Coupon" Loophole (Clause 6.3)

    According to the casino's logic, if a player's balance drops to $0.01, the bonus terms remain active indefinitely until a new deposit is made. This means if a player plays a restricted game with that final, worthless $0.01 and loses, the casino keeps the money. But if the player wins, the casino invokes a backend rule to steal the winnings. This is a classic "freeroll" against the player, which dispute forums widely recognize as predatory and unfair.

    2. A "Technical Configuration" or an Intentional Trap?

    The casino states: "Due to the technical configuration of the gaming platform, restricted games may remain available after the wagering requirement has been completed."

    This is completely misleading. As I noted before, Orca Spins does have functional game-blocking software. Earlier in my session, when the coupon was active, I tried to open Video Poker and was met with a hard error: "game unavailable due to restrictions. Contact support." The system physically prevented me from playing.

    The game did not magically become accessible because it "remained visible." It became accessible because the system actively lifted the block the exact moment my balance fell below $0.50 and the wagering widget disappeared.

    Conclusion:

    If a casino has the technical capability to hard-block a game during a bonus, but explicitly programs its software to remove that block when a balance drops below a certain threshold, the player has every right to believe the bonus is dead.

    The casino cannot use its own automated system behavior to signal to a player that a game is safe to play, and then retroactively punish the player on the backend because they won. I acted in 100% good faith based on the clear, programmatic indicators provided by their own user interface.

    I kindly request that other site side with fair play and instruct Orca Spins to release my legitimate winnings

    2 weeks ago. And yet you have not responded to this. But you can surely respond to this one in an instant, when the mediators have your side, unlike at other site, where again, its been 2 weeks with no repsponse from your end. 

    Just wanted to clarify that point. 

    1.5/ 5

    3/ 5

  • Other site had even extended the timer by another full week, waiting for you to respond and there has been no response whatsoever. So, it seems to me, that you feel comfortable standing tall, and brave here where they seem to be in cahoots of sorts with your site, but refused to respond to casinoguru, where they questioned you on your stated rules. 

    Seems kind of odd, to me, that you decide to respond so brazenly, when the mediators have your back on your easily manipulated terms and conditions, but the site that had questioned your terms, you seem somewhat scared to respond to. Interesting to say the least.

  • We have completed a further review of the circumstances surrounding this matter, including the gameplay records, account activity, and the promotional rules that applied at the time.

    The balance used during the relevant gameplay came entirely from a free no-deposit promotion. For that reason, the restrictions attached to the promotion continued to apply while those funds remained active on the account.

    We understand that Video Poker became available in the casino lobby after the balance dropped below $0.50. However, the fact that a game is technically accessible does not mean that it is permitted under the active promotional terms. Game availability does not replace or override the conditions attached to the bonus funds.

    Video Poker was listed as a restricted game for this promotion. Since the funds used at that time were still promotional funds, playing Video Poker was considered a breach of the applicable Terms and Conditions, regardless of the remaining balance.

    Players are required to ensure that their gameplay remains within the rules of any promotion they choose to use. The relevant restrictions remain valid for the duration of the promotional balance and are not automatically removed simply because the balance falls below a certain amount or a restricted game becomes available.

    We recognize that you may have understood the situation differently. Nevertheless, the conditions required for the promotional restrictions to end had not been met when the restricted gameplay occurred.

    Based on the account records and the published promotional rules, the casino has confirmed that the Terms and Conditions were violated. These rules are applied consistently to all players, and therefore the original decision regarding the associated winnings remains unchanged.

    Thank you for your understanding.

    Best Regards,
    Lucky
    Orca Spins

    2.4/ 5

    3/ 5

  • This is a really good casino. Highly recommend the chain of casinos under the umbrella. They're all very very good people

  • Oh look, a new casino representative named "Lucky," yet the exact same robotic script copy-pasted for a third time. You can repeat the company line as much as you want, but it doesn't change the fact that you completely failed to address the software unblocking the game.

    And right on cue, a totally organic, highly emotional review appears from a random account to try and change the subject. The damage control is real.

    But here is the ultimate reality check for anyone reading this thread:

    While the Orca Spins reps are bravely copy-pasting their defense here on LCB where the case was closed on a technicality, they completely ghosted the official complaint thread at other thread.

    Other site brought up your own Rule 6.2(a)—which states the bonus automatically clears when the balance drops below $1—and asked you to explain how your system's behavior isn't an intentional trap. Instead of answering a mediator who actually challenged your rules, you hid, let the official countdown clock hit dead zero, and accepted a permanent "Unresolved" black mark on your global safety rating.

    Go ahead and paste the script a fourth time if you want. The public record across both sites speaks for itself. Players can see exactly how you operate.

    3/ 5

  • Customer service used to be top notch but over the last month it's absolutely ridiculous. As a regular depositing player, this level of customer service is unacceptable. 

  • Hello Abrooke2491, 

    Thank you for reaching out and sharing your experience. 

    Please contact us via private message with your Orca Spins casino username so we can reach out to the casino representative and inquire further about your situation. 

    Thank you!

    3/ 5

  • Hello Abrooke2491, 

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, we will mark this case as CLOSED due to the submitter's inactivity.

  • Are you still protecting this casino while theyre actively screwing players over with their contradictory terms and conditions that are just vauge enough to be abused by them in any situation? Just checking in. 

    Also reminding you, other site against them with a negative mark for unfair terms. 

  • I sent in a deposit, which I guess was under the 10$ minimum, and when I went to support they gave me an obvious scripted response, and basically told me I was out of luck, and to send another 10$ so they can credit my initial deposit. I waited for about 10 minutes for a response from them, which I still haven't received. So basically, the deposit was sent to their account but since it was "under the minimum" they decided to take it and not credit to my account, and told me to deposit even more to credit it to my account, while holding my initial deposit hostage. Awful support. 

  • Hello anon lonewolf, 

    Thank you for reaching out and sharing your experience with our community.

    Please note that we have reviewed Orca Spins' Terms & Conditions, and there is a specific provision regarding cryptocurrency deposits that appears relevant to your situation. Section 5.1(f) states that crypto deposits must meet a minimum of $10, and that transactions below this amount will not be credited. Section 5.1(g) further states that a subsequent deposit cannot be combined with an under-minimum transaction to meet the minimum, and that the casino may deem the original transaction lost and non-recoverable.

    Based on these terms, the casino does have a published minimum deposit requirement, so the fact that your deposit was below the stated minimum would be important to establish first. 

    Could you please reach out to us via private message and provide us with the following information:

    • The exact amount and cryptocurrency you deposited.
    • Your casino username 
     

    Once we have these details, we can determine whether the casino handled the transaction consistently with its published Terms & Conditions and whether there is anything further we can raise with the casino on your behalf.

    3/ 5

  • Hello anon lonewolf, 

    Have you had a chance to check our message above? 

    Please reach out to us via private message and provide us with your casino username if you still require our assistance. 

    Thanks!

  • Hello anon lonewolf, 

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, we will mark this case as CLOSED due to the submitter's inactivity.

  • So I guess they give you 30 days of spins, 15 a day, but only allow 1 withdraw from it, with a max cashout of 30$ 

    Just wanted to throw that out there so people are aware of it..

  • I just had the Henferno free chip $15 redeemed by the cashier after they confirmed I could use it and was eligibgle for it. I played through the wagering requirements andf was left with $46.68. Tried to withdrawal, and they said I had used too many free bonuses so they voided it. My winnings should NOT have been voided sincer the cashier clearly confirmed I was eligible for that bonus and redeemed it for me (I did not even know what the code was!). I assumed that since it was for a new game that it was an exception to the rule. But they backtracked on what I was told and refuse to send my money.

    This exact same occurence happened with me at Goat Casino a while back. But the casino realized they had made a mistake, and honored the withdrawal anyways since they had made the mistake redeeming the coupon for me. This situation is no different and my winnings should be given.

    Username: *********

  • Hello hufflebluff,

    Thank you for reaching out. Please note that we have contacted the casino in order to inquire further regarding your situation, and will get back to you as soon as we have more details to share. 

    Your patience is appreciated. 

  • Hello Hufflebluff,

    Thank you for taking the time to share your concerns. We appreciate the opportunity to review your complaint and understand your perspective regarding the circumstances of this case.

    Following a thorough review, we would first like to clarify that the winnings in question were voided in accordance with our Terms & Conditions, as the applicable bonus terms were not met. Specifically, the following provision applies:

    6. STANDARD RULES APPLYING TO BONUSES
    (c) Free bonuses can only be claimed if there are no pending withdrawals on your account. Free bonuses must not be claimed consecutively without a deposit in between.

    Our decision to void the winnings was therefore made in accordance with the Terms & Conditions governing the bonus and was not taken arbitrarily.

    That said, we also value your loyalty as a customer, and taking this into consideration, we have decided to make an exception in this particular case.

    As a gesture of goodwill, we have returned the full amount of the voided funds to your account. The funds are now available and awaiting withdrawal.

    We trust that this resolution demonstrates our willingness to consider individual circumstances while also ensuring that our Terms & Conditions are applied consistently and fairly.
     

    Kind regards,
    Andrew
    Orca Spins Team

    3/ 5

  • Thank you Orca Spins for recognizing the mistake and honoring loyal customers!

    Rated:

    3.5/ 5

  • Hello hufflebluff,

    Thank you for getting back to us and confirming that everything is sorted out. We will close your case and mark it as resolved. 

    Enjoy! 

  • hello,

    I saw your responses in a few complaint-based threads and forums on here, specifically the Orca Spins one recently, which is what caught my eye.  I have a withdrawal of 107 bucks in BTC from this past Saturday (9/5) that i never recieved and I am getting nowhere with the website chat support or the emailing support@orcaspins.com.  I have sent proibably 6+ emails about this to them, and I only got one response.  Here is what they said back to me:

    Hi Cody,

    I hope this email finds you well.

    Thank you for following up with us, and we apologize for any confusion regarding your recent withdrawal.

    After reviewing your account and transaction records, we can confirm that your $107 Bitcoin withdrawal was successfully processed and broadcast to the blockchain.

    On that day, you had three separate withdrawals processed to the exact same Bitcoin address for $100, $107, and $80 (totaling approximately $280). Because all three payouts were sent to the same destination address in a consolidated transaction, the $107 withdrawal does not appear as an isolated line item on the blockchain, but is included in the single batch transfer.

    You can verify the full transaction details and track the transfer directly on the blockchain using the following link:

    • Transaction Hash / Details:https://www.blockchain.com/explorer/transactions/btc/643afb8ded6e0c64a5bec106aea5f240483ffc8070ddc4c618f890b2bc3454fc​

    Please check your destination wallet using this transaction hash. If you still have trouble locating the funds within your wallet history, we recommend providing this hash directly to your wallet provider so they can help reflect the consolidated deposit.

    Please let us know if you need any further assistance!

    Kind regards,
    Steph Customer Support Team

    So they are basically claiming that the 107 was for some reason combined to create this much jumbo transaction, which I have never had happen before.  I had a lot of action going in and out that day, but basically at no point did I get that 107 in BTC.  Here is my Coinbase activity from 9/5 that shows that missing 107$,

     

    and here is what the coinbase agent literally typed up for me when I was trying to figure out what the hell was going on and if there was an issue on my wallets end:

    Hello,

    "My $100, $107, and $80 withdrawals were claimed to be bundled into a single batch transaction. However, this is not possible because the $100 and $80 payouts were sent independently.


    Here are the independent transaction hashes showing I already received those two specific amounts separately:
    $100 Payout TXID:  e769fb2d8f1d123e32db3465a6af6c98bdd805de8d786853a418cd44588383ec
    $80 Payout TXID:   76993db2dd625ee7e2d13e52e25db035fbab4662e8c4b0b1cfddb43e72668b65

    Since these two withdrawals were processed via their own unique transactions, they are not part of the 0.00359734 BTC batch you cited. The $107 withdrawal is still missing and has not been credited. Please escalate this to your finance department to provide the correct transaction hash for the $107 payout or re-process the missing funds immediately.

    Cody Hoskins. 203-520-1960

    Last but not least, in case any additional evidence is needed here, I have the two other 100$ and 80$ transfers from two other casino sites with time stamps and everything.  Here they are:

    Help please!

    3/ 5

  • Hello chosk89,

    Thank you for reaching out to us regarding this matter. 

    Please note that we have contacted the casino representative on your behalf and we kindly ask you to follow this thread for further updates. 

    Your patience is appreciated!

  • Hello chosk89,

    Thank you for reaching out.

    After reviewing the case, we confirmed that the original $107 withdrawal was successfully sent to the cryptocurrency address provided through your account. The blockchain transaction also confirms that the funds were successfully transferred, and we found no issue with the payout process on our side.

    Nevertheless, as a one-time exception, we added the full $107 back to your account balance.

    Please note that after the funds were returned, you chose to use the balance for gameplay instead of withdrawing it. As the reissued funds were subsequently played, there is unfortunately nothing further we can process regarding this matter.

    The original transaction remains confirmed as successfully sent, and the additional $107 was already provided as a one-time exception.

    Thank you for your understanding.

    Best Regards,
    Aaron
    Orca Spins

    3/ 5

  • Hey bud just a lil FYI if you do consecutive bonuses once you do win dont cash it out, make minimum 10$ deposit and then go cash it out after you do playthrough on 10$ deposit lolol a little loop hole in their T&Cs shhh dont tell them though 🤪🤪jk I know theses are visible to all lolol

  • Hello chosk89,

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark this case as RESOLVED.

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

66 new members
719 members online
221,965 guests online
175 new posts
5,143 free games played

Most viewed forum topics

JovanaV
JovanaV Serbia 1 month ago
38

OreonBet -  Exclusive No Deposit Bonus New Players - US OK! Amount: $111 How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK, verify their email address and enter...
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus

Bixy
Bixy Serbia 2 months ago
9

Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Amount: 99 Free Spins on Cash Chaser How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK, and claim...
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus

ewgen99
ewgen99 Russia 13 days ago
46

Zeppelin casino offers a no‑deposit bonus of 100 free spins; when registering, use the promo code 5UKBCQ6M
Zeppelin Casino No Deposit