Red Dog Casino, Slots Empire Casino, Aussieplay Casino, El Royale Casino, Las Atlantis Casino

13,634
views
348
replies
Last post made 6 hours ago by kaikizada
TopOnePartners

Readers of this topic also read:

Please or register to post or comment.

  • Hello kegegg,

    Could you please private message me your casino username and we'll ask the Casino Representative to look into this.

  • Hello

    I'm having problems making a withdrawal request in el Royale casino...today it's been 5 days since they asked to confirm my bitcoin address and so far there has been no response.. can anyone here help me solve this problem please??

    Username  bratuco808

    Thank you 

  • Hello Cassio777,

    The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

  • Hello @Cassio777,

    Thank you for your feedback.
    Please be informed that KYC validation of your account is a one-time required procedure which guarantees that your funds will be received on time and with no bounce backs. It usually takes a couple of business days to get the account approved for the Payouts, though may take longer in case of missing documents. I’ve been in touch with a Billing Representative regarding the matter and was informed that the validation of your account has been already completed and you are more than welcome to proceed with a Payout request through the website. Should you have any questions please let me know.

    Regards,
    Jennifer

  • Hello LCB

    I sent some documents on May 11th to validation@slotsempire.com for withdrawal processing,

    on the 12th of May I contacted to ask if the casino had received my document, however the attendant said that she had not received the documents and asked to send it again

    I sent my document a second time to validation@slotsempire.com and again they said it was not received so I sent it again a third time and again without success..

    I contacted live help again and the attendant asked me to send the email to assistance@slotsempire.com and she would forward my document to the responsible departament, then she replied saying that she had received the documents

    Dear 
    We received your validation documents. anything else we can help you with?

    Best regards,
    Mila Turner
    Live Chat
    +1 850 2734 930
    Slots Empire 

    today, May 17th, I got in touch again to find out if I could access the cashier for withdrawal, however to my surprise they said they hadn't received the documents...

    I would like to understand the reason for all this because it seems to me that they are doing this to cause deliberate delays... I know that there is a representative here and I would like him to explain to me why this is happening..

    username celtok666

    thank you

  • Hello o_alquimista,

    The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

  •  

    hello

    I received today the answer to the first email sent on the 11th of May... I didn't understand why they were saying they hadn't received it woo....

    anyway my question was resolved..

    thankful

  • Hello o_alquimista,

    Thank you for your feedback. I've been in touch with Slots Empire billing team regarding the matter and was informed that your KYC documents had been forwarded to compliance on May 12th. Please note that a KYC validation is a one-time procedure required before your very first withdrawal in order to ensure the security of your account and to make sure the winnings reach the rightful owner. It usually takes a few business days in order to complete the validation process and I've been informed that your account has been already approved. You are more than welcome to request a payout now.

    Should you have any questions I'd be happy to assist.

    Regards,
    Jennifer

  • hello LCB

    I tried to access my account to make a deposit and I couldn't..

    yesterday on 05/19/2022 slots empire casino changed the terms of the casino and added Brazil to the list of countries that cannot play with real money...I don't see any problem with that as every casino has the right to change the terms at their discretion..

    the problem is that they closed all Brazilian accounts without any notification and everyone was taken by surprise...I don't understand why they didn't notify me in advance so I could withdraw my money

    I lost $150 in cash and was not linked to any promotions as the wagering requirements had been met and it was real money that I legitimately won in casino.. 

    they can close my account but they need to pay my money because before brazil was banned i had an open account that was in accordance with all the terms..

    if they had informed by email that the casino would be closed on 05/19/2022 for players from Brazil I would have anticipated and withdrawn my money..however I was taken by surprise and I couldn't do anything....  :=(

    I would like the responsible sector to evaluate my case because I know I have the right to withdraw this money because while I had my account open I was in accordance with all the rules of the casino

    I await a solution

    thanks


     

  • Hello cardelli,

    Could you please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative. 

  • Sydney wrote

    Hello cardelli,

    Could you please your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative. 

    hello Sydney

    I sent my casino email

    thanks

  • I see that above there are some complaints from players in Brazil that have been resolved..I hope they solve my problem too

  • Thank you for providing us with your email address cardelli. The Casino Representative has been notified. 

    Please keep an eye on this thread for updates.

  • I wanted to understand why they didn't tell me by email or phone that my country could enter be on the list of countries with restrictions, I could have withdrawn my money in advance.. 

    that was foul play..

  • Hello @cardelli,

    Thank you for your feedback. Please be informed that the Casino terminated services in the country of your residence since May 19th. As you've played with a No deposit bonus 50GRATIS which is considered as bonus money until there is a deposit placed according to the Terms, your account was terminated. All the accounts with deposits placed before that date have been paid out accordingly.

    However, the best customer experience is an aim of ours, therefore we are ready to make an exception so you can withdraw your winnings. In order to do so, please transfer a minimum deposit in the amount of $20 to the BTC wallet - bc1qw4jkvlxvrrm2ysw666l9l3tmmejr20f8j7dte2 - in order to verify the payment method and then please provide us with a BTC wallet address that you can receive your winnings to (the deposited amount will be sent along with your winnings).

    Should you have any questions I'd be happy to assist.
    Regards,
    Jennifer

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Sylvanas<
Sylvanas Serbia 15 days ago
82

We are excited to announce our biggestcontest yet! This contest comes with a MASSIVE $12,000 prize pool ($10,000 main prize pool and $2,000 consolation prize pool) lasts until the end of September...
$10,000 + $2,000 Contest - LCB Awards 2022: Vote for Best Casinos!

Sylvanas<
Sylvanas Serbia 23 days ago
75

Take part in our exclusive YouTube Contest and you'll get a chance to win a share of $250 prize pool in a random draw! If you're a fan of online slots, this contest will be lots of fun, since...
Top 5 Real Money Slots: $250 Cash Contest

MelissaN<
MelissaN Serbia 2 months ago
21

Vegas Crest Casino - Exclusive Free Spins New players only - US OK! 50 free spins on Great White Buffalo How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK , choose Option A ( LCB Offer...
Vegas Crest Casino Exclusive No Deposit Bonus