SpinDragons, Kazeeno, MegaFishWins, TheSlotz Support and Complaints Thread

5,216
views
45
replies
Last post made 11 days ago by njanjam
Go2Affiliates

Readers of this topic also read:

  • Yabby Casino - Exclusive FIFA World Cup No Deposit Bonus for Depositors All Players - USA OK! Amount: 101 Free Spins on Fortunate Buddha How to claim the bonus: Players...

    Read
  • This casino wont close account even if a player has gambling issues.I have many times sent email saying I have gambling issues but nothing happens.

    Read

    RESOLVED: Spinimax - Account Issue

    19 1.97 K
    2 months ago
  • LuckLeopard Review Sign Up Bonus: 125% up to €750 + 250 Free Spins 2nd Deposit Bonus: 100% up to €750 + 250 Free Spins 3rd Deposit Bonus: 125% up to €500 + 500 Free...

    Read

Please or register to post or comment.

  • TheSlotz delivers a dynamic and immersive online gaming experience tailored for today’s players. With a sharp, responsive design and a streamlined interface, it caters to both casual users and seasoned gamblers across desktop and mobile devices.

    Featuring a rich collection of popular slots, classic table games, and a vibrant live casino section, TheSlotz ensures entertainment for every type of player. Attractive promotions and a rewarding bonus system greet newcomers and loyal users alike.

    If you have any issues, questions, or feedback related to TheSlotz —whether it's about account management, gameplay, payments, or anything else — this is the place to ask. Our community and support team are here to assist and guide you.

    Feel free to share your experience — positive or negative — and let’s work together to ensure a smooth and enjoyable time at TheSlotz!

    Updated 9th February 2026 - Spin Dragons added to the LCB lists

    Updated 24th July 2026 - MegaFishWins added to the LCB lists

    Updated 24th July 2026 - Kazeeno added to the LCB lists

    2.8/ 5

    2.9/ 5

    2.9/ 5

    2.8/ 5

  • Dear Go2Affiliates, welcome to our forum! thumbs_up

  • Welcome to LCB! thumbs_up

  • Welcome to LCB, happy to have you here on the forum to assist our members smiley

  • Welcome on board! smiley

  • Welcome, nice to have you here cheesy.

  • Welcome to LCB it is good to see support if a problem arises smiley .

  • Welcome on board! Great to have you here! smiley

  • Hello hello Go2Affiliates,

    Welcome to our forum, it's amazing to have you here! i_love_lcb

  • Dear MegaFishWins, I am submitting this email as a formal complaint against MegaFishWins and as a formal demand for the full refund of all relevant deposits.

    1. OFFICIAL ANJOUAN GAMING SELF-EXCLUSION I am officially registered in the Anjouan Gaming self-exclusion system and am self-excluded from gambling at all Anjouan Gaming casinos covered by that system.

    Despite this, I was able to play at MegaFishWins and make deposits into my account. Furthermore, on 28 August 2026, I explicitly contacted MegaFishWins by email and requested that my account be blocked / that I be self-excluded due to my gambling problem. I am also blocked from gambling at all casinos operated by your company. Despite this explicit request, my payments continued to be successfully processed. I consider this a very serious failure of responsible gambling safeguards and self-exclusion procedures. I therefore request written confirmation of the following:

    1. When my self-exclusion status was identified in your system.

    2. When my MegaFishWins account was restricted or closed.

    3. Why I was still able to make deposits despite my self-exclusion.

    4. Why my explicit request for a gambling block / account restriction made on 28 August 2026 was not implemented immediately.

    5. What technical and administrative checks were carried out to ensure that a self-excluded customer could not make deposits or gamble.

    6. To date, I have not received a single response from you to any of my emails, despite having sent multiple emails regarding this matter.

    REFUND OF PAYMENTS Because I was officially self-excluded and had additionally requested that my MegaFishWins account be blocked on 28 August 2026 due to my gambling problem, I demand the full refund of all deposits that were accepted in circumstances where my self-exclusion and/or explicit request for an account block should have been taken into account.

    Disputed amount: 2500$

    Casino: MegaFishWins

    Case #: 4668

    2.9/ 5

    Submitted via LCB complaint form
  • Hi Lola0fe6,

    Thank you for reaching out to us and sharing your experience.

    We have forwarded your casino username to the casino representative so they can check your account and investigate the issue.

    In the meantime, could you please provide us with proof from the licensing authority confirming that you were self-excluded from all casinos operating under their license? The proof should also show which email address and personal details were linked to the self-exclusion.

    Please also let us know if you had previously self-excluded from any other casinos operated by the same company as MegaFishWins. If so, please provide confirmation from those casinos as well, such as the relevant emails.

    Also, could you please let us know if you have already raised this issue with the licensing authority, considering that this is a matter that falls under their regulatory scope?

    Please note that if you registered your MegaFishWins account using different personal details, the casino may not have been able to automatically identify that you were previously self-excluded.

    Once we have enough supporting evidence, we will be able to review your complaint further.

    2.9/ 5

  • Thank you! I sended you message

  • Hello Lola0fe6, thank you for bringing this up.

    May we kindly ask you to reach out to our customer support and share MegaFishWins username so they can proceed with your complaint?

    Thanks in advance!
    Go2Affiliates Affiliate Team

    2.9/ 5

  • Lola0fe6 wrote:

    Thank you! I sended you message

    Hi Lola0fe6,

    Thank you for sending us screenshots. 

    Please note that in the screenshot you provided from the Anjouan licensing authority confirming your self-exclusion, we can see that the casino from which you were self-excluded is registered under the following license number: ALSI-102310002-FI5.

    This is not the license under which MegaFishWins Casino operates.

    If you have an email or any other confirmation showing that you were self-excluded from another casino and that the self-exclusion also applied to all casinos operated by the same company, please send it to us.

    In the meantime, we have forwarded all the screenshots you provided, along with your casino username, to the casino representative for review.

    Once you receive the email from the Anjouan licensing authority, please forward it to us as well, and we will provide it to the casino representative.

    2.9/ 5

  • I have reached out to you and sent several emails, but I haven’t received any response from you at all. The chat support keeps telling me that you are working on my case, but no one has ever contacted me regarding it.

  • Hi Lola0fe6,

    We received a response from the casino representative confirming that they are reviewing your case.

    They will get back to us once they have any further information to share.

    We’ll keep you posted as soon as we receive an update.

  • Hi Lola0fe6,

    We haven't heard back from the casino rep yet, so we are sending a reminder now. Keep you updated on this thread. 

    Are there any updates on your side?

  • Thank you! And no Nothing 😭

  • Any news? Casino is not answering to me at all.

  • Hi Lola0fe6,

    Thank you for your patience.

    We received a response from the casino representative confirming that they do not have any account registered under your details at MegaFishWins Casino.

    The evidence you provided only shows that you were self-excluded from Wintopia Casino and from casinos operating under the following license number: ALSI-102310002-FI5.

    Unfortunately, based on this information, we are unable to assist you further, as the casino has confirmed that they cannot locate any account at MegaFishWins under the details you provided. Since your complaint was submitted against MegaFishWins, we unfortunately cannot proceed further without being able to identify your account with the casino.

    If you have any evidence showing that you had an account with MegaFishWins, please send it to us and we can review it further.

    3/ 5

    2.9/ 5

  • what?
    i sended you message wich confirms my details is just them what i sended to you. And i have an account with megafishwins

    2.9/ 5

  • Wintopia is sharing same license as megafishwins, verified by: https://anjouangaming.com/license-register/?search=3-102-961604%20SRL


    also please wintopia terms:

    4.4.1. If the Player requests account closure, cooling-off, self-exclusion, or any restriction due to gambling addiction, gambling problems, loss of control, responsible gaming concerns, or similar reasons, the Player agrees not to open, access, or use any new account on the Website or on any related brand, partner brand, or website operated under the same or related licence, company, group, or management.

     

    they should never allowed me to play at megafishwins. And i also requested self exclusion from megafishwins 28.08.2026

     

    2.9/ 5

  • Hello, i sended you proof i have account with megafishwins did you recieve my private message. Thank you so much. 

    2.9/ 5

  • Hi Lola0fe6,

    Thank you for providing us with your account details and relevant screenshot

    We have forwarded all evidence to the casino for review.

    Please keep an eye on this thread for updates. Thank you for your patience and cooperation.

  • Dear Lola0fe6,

    The two brands you mentioned have no relationship with one another. The fact that the wintopia.com domain is registered under the same licensing company as MegaFishWins does not mean that Wintopia operates under the license in question. Wintopia is not part of the Go2Affiliates program and operates under Fortuna Games N.V., Registered No. 162413, under a license issued by the Curaçao Gaming Authority License Management.

    Your self-exclusion request was duly processed in relation to your MegaFishWins account. Any self-exclusions applied to other brands are beyond our control.

    The alleged violation of your self-exclusion request, as described above, did not occur.

    Best regards,
    Go2Affiliates

    2.9/ 5

  • 1. wintopia has 2 licenses one anjouan one curacon, both active. this information is from the official anjouan license pages. They terms says you cant play at casino who is under same license. 

     

    2.  i have asked megafishwins casino to block me of gambling problem on 28.8.2028 no one answered me, to this day i have not received ANY response to my emails, which i have sent SEVERAL if not dozens.  Why my account wasent closed 28.08.2026 when i asked you to close it of gambling problem? 
     

    3. I have a gambling block on my payment providers and card because you coded the transactions completely wrong, not as gambling transactions, the deposits went through.

    4. you say strange things, in the chat you say that you haven't received my emails, another customer service representative says we received them we will reply soon i have been waiting now more than 20days your answer. Then you say here on the site that I don't even have a megafishwins account. really strange behavior. Im asking to contact me via email and answer to my request. I need an update what you gonna do? My bank and other authorities is waiting an answer aswell about the payment chain. 

    2.9/ 5

  • Dear Go2Affiliates Representative,

    I am writing to formally express my disagreement with your claim that my self-exclusion was not breached.

    I officially requested a self-exclusion from you MULTIPLE TIMES on 28.08.2026.

    Although you claim that Wintopia and MegaFishWins operate completely independently without a shared licensing relationship, both publicly available data and the official ANJOUAN register prove that Wintopia holds a parallel license that is ACTIVE and identical to that of MegaFishWins.

    Wintopia's own official Terms and Conditions directly contradict your position:

    1. Breach of Wintopia’s Terms and Conditions (Section 4.4.1)

    Section 4.4.1 of Wintopia's public Terms and Conditions explicitly states:

    "If the Player requests account closure, cooling-off, self-exclusion, or any restriction due to gambling addiction, gambling problems, loss of control, responsible gaming concerns, or similar reasons, the Player agrees not to open, access, or use any new account on the Website or on any related brand, partner brand, or website operated under the same or related licence, company, group, or management."

    Under this condition, a self-exclusion request based on gambling problems or responsible gaming concerns automatically covers all partner brands, sister sites, and websites operated under the same or related license, company, group, or management.

    2. Shared Infrastructure, Management, and Databases

    The claim that these brands are entirely separate is refuted by the following publicly verifiable facts and overlapping corporate structures:

    • Corporate and Licensing Connection: Wintopia is operated by Fortuna Games N.V. (Reg. No. 162413). Public registries, domain registrations, and operational links between the brands directly connect MegaFishWins to the exact same operator and licensing framework.

    • Cross-Brand Data and Email Sharing (Public Evidence): Public player forums and multiple user reports confirm that its sister brands (such as AllySpins, SpinDragons, and MegaFishWins) share a unified customer database and email system. Players have repeatedly received marketing communications and customer support responses from Wintopia/AllySpins despite having registered solely via MegaFishWins or SpinDragons.

    This systematic cross-use of customer databases and support channels demonstrates a shared technical system and management structure. Consequently, under responsible gaming principles and your own Terms and Conditions (Section 4.4.1), your system was obligated to block my profile across all casinos operating under this corporate structure.

    Furthermore, I want to emphasize that I sent MULTIPLE self-exclusion emails to MEGAFISHWINS CASINO, but YOU HAVE IGNORED EVERY SINGLE ONE OF THEM, and continue to do so. I am also blocked from all anjouan license comission casinos.
    I demand a full refund of all my deposits and a response to my email.

    2.9/ 5

    2.9/ 5

  • Hi Lola0fe6,

    We apologize for the confusion regarding your account and the details of your case. When you provided us with the additional evidence, we forwarded it to the Go2Affiliates casino representative for another review so they could clarify the situation.

    Your self-exclusion was applied after you contacted MegaFishWins and they closed your account.

    As the casino representative explained, Wintopia operates under a different company and license than MegaFishWins, and they do not have access to self-exclusion information from another casino. According to the official information available for Wintopia, it operates under the Curaçao Gaming Authority license OGL/2024/112/0974, held by Fortuna Games N.V.

    We believe there may have been some confusion due to the Anjouan license information and the link you provided to Wintopia. However, based on the official information available on the casino, Wintopia operates under a Curaçao license.

    The Terms you mentioned also state that the Player agrees not to open or use another account under the same or related license, company, group, or management. They do not state that the casino is responsible if the player opens an account at another brand:

    "4.4.1. If the Player requests account closure, cooling-off, self-exclusion, or any restriction due to gambling addiction, gambling problems, loss of control, responsible gaming concerns, or similar reasons, the Player agrees not to open, access, or use any new account on the Website or on any related brand, partner brand, or website operated under the same or related licence, company, group, or management."

    Regarding your claim that the self-exclusion applied to all Anjouan casinos, we are not currently aware of such a general exclusion system. The evidence you provided only confirms that you were self-excluded from casinos operating under Anjouan license ALSI-102310002-FI5, not from all Anjouan-licensed casinos.

    Unfortunately, based on the information and evidence available to us, we cannot continue with this complaint.

    If you still believe the decision was incorrect, we recommend contacting the relevant licensing authority directly, as they may be able to clarify the scope of your self-exclusion.

    2.9/ 5

  • Hello, thank you. So you still think my severial email  sended to megafishwins, i send evry year to all casinos self exlusions request included megafishwins AND I  also sended 28.08.2026 to megafishwins asking gambling block and casino didint respond to any of them and allowed me to play to 01.09.2026 is okay? 

    2.9/ 5

  • 21.08.2026 was send emails to megafishwins asking self exclusion

    28.8.2026  severial email was send  to megafishwins 

    28.08.2026 after was send severial emails to megafishwins no one is answering. 

    no one is answering to any my emails. So no i dont think self exclusin was made correctly like they claim.

    funny when they even announced that my personal information doesn't even have an account. 

    2.9/ 5

  • Hello,i sended you all proof of contacting megafishwins casino multipe times. Please confirm you recieved my 6photos im not sure did i send it correctly. Thank you.

    2.9/ 5

  • Hi Lola0fe6

    • Account at MegaFishWins registered on 28th of August 2026
    • Account closed by us on 2nd of September 2026, as we received information from payment providers that you're trying to do chargeback
    • We don't have any emails from you before the 15th of September
    • We had our first live chat with you on the 28th of August 2026, when you were asking general questions about delayed deposit, cancel bonus, etc.

    Best regards,
    Go2Affiliates

    2.9/ 5

  • That is absolutely not true.

    I have sent you more than 10 emails regarding this matter, and I have contacted your support through live chat several times. I have all of these emails  saved, and I can provide them as evidence, including video recordings/screenshots if necessary.

    21.08.2026 contacted you
    28.0.8.2026 contacted you

    28.08.2026 after was contacted you a lot of time and a lot of email also was send, no reaction from your side. 

    Your support repeatedly told me in chat to “send us an email" I followed those instructions multiple times. Despite this, nobody responded to my emails, nobody properly handled my requests. 

    In fact, even in this very conversation, you claimed that I did not even have a gambling account, which clearly demonstrates serious failures in your records and customer support system.

    I also want to make the chronology absolutely clear:

    I contacted you repeatedly and explicitly requested action. I sent numerous emails and contacted your support through chat several times. You failed to respond and failed to close my account. Only after you repeatedly ignored my requests and continued accepting my deposits did I contact the payment service providers for chargeback. 

    I contacted Yapily because you had failed to act on my requests and continued processing my payments. Yapily is currently investigating the matter, and my own bank has also intervened and is investigating the transactions.

    The fact that payment service providers are now investigating the transactions does not change what happened beforehand. I did not contact them first and then claim that you failed to respond. I contacted them only after I had already made numerous attempts to contact you and you failed to take appropriate action.

    Furthermore, I had gambling payment blocks in place with my bank. The transactions were nevertheless processed because they were apparently coded/processed in a way that did not identify them as gambling transactions, which allowed them to bypass the restrictions that were intended to prevent gambling payments. And you should never even take my deposit i shoul be protected, i try lot of time to be protected. This is against antillephone license. 

    Therefore, your suggestion that I simply failed to contact you or that I only raised the issue after contacting payment providers is completely inaccurate.

    I have retained the evidence, including my emails, I am fully prepared to provide this evidence to the relevant payment providers, regulators and other authorities investigating this matter.

    Please do not misrepresent the chronology of events or claim that I failed to contact you when I have extensive evidence demonstrating otherwise.

    even this complaint was filed here on 07.09.2026 and I complain that none of my emails are answered. and you claim that you received my first email on 15.09.2026 that contradicts everything.  

    Why haven't you responded to any of my emails to this day? You haven't contacted me personally to this day, instead you're writing here on a public forum?

  •  

    This is how your customer support treats vulnerable customers: chats are closed without providing any proper answers, and I am repeatedly told, “send us an email.”
     

  • Hi Lola0fe6,

    Thank you for providing us with the emails.

    Could you please clarify when you opened your account at MegaFishWins?

    If you registered only on August 28, the email you sent on August 21 could not have resulted in your account being self-excluded, as you did not have an account with the casino at that time.

    If you have it, please send us the email showing the date when you registered with the casino. This could be the welcome email or the email confirming your email address.

    Please also send us the email from the casino confirming that your account was closed, making sure the date is visible.

    If you requested self-exclusion, please also note that the account may not be closed immediately, as the casino may need some time to process the request.

    For all the claims you have made, please provide the relevant emails or other evidence showing the date, full content, sender, and recipient. This will help us properly understand the timeline and compare it with the casino's proofs.

    2.9/ 5

  • Hello, thank you for your message. First of all, I received marketing mail from the casino on August 21, 2026, after which I requested a self-exclusion. I am excluded from all casinos, which is why if any casino is open to me, I immediately request a self-exclusion. You can exclude yourself even if you are not registered by providing your full personal details.

    On August 28, 2026, I registered and requested a self-exclusion again.

    The problem is that I cannot provide you with the casino's confirmations or responses because the casino has not replied to a SINGLE ONE of my emails.

    On this forum, they stated that they had not received my emails prior to September 15, 2026, but no, they have not replied even to the email received on September 15, 2026—they are only communicating with me here on this public forum.

    In the chat, they stated that they had received my emails. Meanwhile, another customer support agent closes the chat whenever I ask why no one is replying to my emails, etc.

    I have allredy send you  emails i have send to the casino, lot of email have also another authorities cc but till this day megafishwins claim they didint recieve them, unbelievable because other recipients who are cc'd have received them. If needed can send even video proofs of all. 

    2.9/ 5

  • Hi Lola0fe6,

    Thank you for providing the additional details.

    As we mentioned above, please provide the relevant emails or other evidence for all the claims you have made, showing the date, full content, sender, and recipient.

    Please send us the evidence covering the period from August 21 until today.

    Also, include the email showing the date when you registered with the casino. This could be the welcome email or the email confirming your email address

    This will help us properly understand the timeline and compare it with the evidence provided by the casino.

  • Can i send it to your emails. Here is saying file to big

  • Hi Lola0fe6,

    At our forum, file attachments are restricted: 4 per post, maximum total size 8MB, maximum individual size 2MB.

    Could you please include only the requested emails as screenshots of them?

  • I sended. Thank you! 

  • Hi Lola0fe6,

    You still have not provided us with the registration email from the casino as proof.

    Please also include the email showing the date when you registered with the casino. This could be the welcome email or the email confirming your email address.

    Without this evidence, unfortunately, we do not have enough information to proceed with your complaint or escalate it further.

  • I have try lot of time to send i cant

  • Can i please send you an email all screenshot of all communications and evrything you asking. I can even send video proof. I really cant send it here its says file to big, what i need to do?

  • Hi Lola0fe6,

    Please check your private messages for further instructions.

    For the last time, we kindly ask you to provide the email showing the date when you registered with the casino. This could be the welcome email or the email confirming your email address.

    We have already reviewed all the other screenshots you sent, and this is the only piece of evidence that is still missing.

    If you do not have this email, unfortunately, we will not be able to proceed with your complaint.

    Thank you.

  • Hi Lola0fe6,

    We haven’t received an email from you with the requested information.

    As we have not received any additional evidence regarding the casino’s explanation, we do not have enough information to proceed further with the complaint.

    For this reason, we will now close the complaint and mark it as RESOLVED.

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

66 new members
685 members online
188,111 guests online
43 new posts
5,063 free games played

Most viewed forum topics

JovanaV
JovanaV Serbia 1 month ago
38

OreonBet -  Exclusive No Deposit Bonus New Players - US OK! Amount: $111 How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK, verify their email address and enter...
OreonBet - Exclusive No Deposit Bonus

Bixy
Bixy Serbia 2 months ago
9

Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Amount: 99 Free Spins on Cash Chaser How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK, and claim...
Detective Slots - Exclusive No Deposit Bonus

ewgen99
ewgen99 Russia 14 days ago
48

Zeppelin casino offers a no‑deposit bonus of 100 free spins; when registering, use the promo code 5UKBCQ6M
Zeppelin Casino No Deposit