YoYoCasino, Malina Casino, Casinia, CampoBet Casino, LibraBet, Zulabet, LightCasino, Nomini Casino, Cadabrus, Rabona, Frumzi, Betinia, Buran

19,410
views
179
replies
Last post made 23 days ago by tough_nut
7StarsPartners

Readers of this topic also read:

  • Windetta Casino - Exclusive First Deposit Bonus New players only - Players from Germany Welcome Amount: 150% up to €500 How to get the bonus: Players must sign up via our LINK , make the minimum...

    Read
  • Our May contest is another chance to learn more about new casinos and win a share of the $500 monthly prize pool . There are 13 real cash prizes waiting and 5 casinos to choose from, so let's start!...

    Read
  • I have had 4 withdrawals out with them since March and still haven't seen a cent. When I get them to respond I get the same answer verbatim every time!!!!!

    Read

Please or register to post or comment.

  • Dive into YoYoCasino's world to get a lot of fun and joy! We provide our players with a wide choice of games from the top software providers, such as iSoftBet, QuickSpin, Pragmatic Play, ELK, NetEnt, NextGen Gaming. Among these games you can find slots, roulettes, card games, etc.
    We appreciate every client, that's why we offer our players a lot of bonuses and free spins. In order to make game process easy, YoYoCasino's administration provide players with a quality support. You can contact us in this topic or via phone, e-mail or Live Chat.

    Brand added 7 Aug 2017 - Malina Casino

    Brand added 15th Feb 2018 - Casinia

    Brand added 29th Aug 2018 - CampoBet Casino 

    Brand added 18th Dec 2018 - LibraBet Casino

    Brand added 12th Apr 2019 - Zulabet Casino

    Brand added 19th Apr 2019 - LightCasino

    Brand added 10th Sep 2019 - Nomini Casino

    Brand added 19th Oct 2020 - Cadabrus

    Brand added 26th Oct 2020 - Rabona

    Brand added 9th Dec 2020 - Frumzi 

    Brand added 15th January 2021 - Betinia Casino

    Brand added 16th May 2022 - Buran Casino

    Brand added 16th January 2024 - Spinanga Casino

    Rated:

    5/ 5

    5/ 5

  • Welcome on board YoYo casino! smiley

    Rated:

    3.5/ 5

  • Welcome to the LCB forum smiley

  • Welcome on board. We are happy you have joined to LCB forum.smiley

  • Welcome to our forum! It's great to have you here! smiley

  • Welcome to our community YoYo rep! smiley

  • Yo Yo is in da hood!

  • My account on this casino is leistat28. I signed up, i received 15 free spins on Big Bad Wolf and at the end i met the wagering requirements with 70,15 euro withdrawable. In chat the operator told me this:

    "You can withdraw back to the same payment system you deposited with. That's why I asked you to check the Withdraw tab to see what payment systems are available for you and from which to deposit. You can withdraw up to 80 euro from no deposit bonus."

    I see that the minimum deposit for skrill is 15 euro. So if i deposit with skrill after i'll receive money on this? I ask for this because i've never played on this casino but it seems that is a good casino. They want only a small deposit. I hope in your answer ;)

  • Hello leistat28,

    We've advised the casino. We are waiting for them to reply. Keep you posted.

  • Thanks Sydney. I wait for a good answer ;)

  • @leistat28,

    Thank you for your feedback.

    If you met the wagering requirements you can put your win on withdrawing. You can withdraw the maximum 80 EUR from no deposit bonus.

    You need to verify your account for withdrawing. Please make a request on kyc@yoyocasino.com for verification. During 24 hours they will send you a list of necessary documents.

    In addition, you can always contact our Support Team 24/7 at support@yoyocasino.com in case any questions may appear.

    Best Regards,

    YoYoCasino Support Team

  • Ok thanks for the answer, so i have to do a deposit and send my documents? In chat the operator told me that you need only the deposit...

  • @leistat28,

    Thank you for your comment!

    We've checked your account. You made a minimum deposit and put your money to withdraw from the account.

    Your request will be processed in the order of the queue. The Finance Department will send you a letter about the verification and withdrawal of funds.

    Best Regards,

    YoYoCasino Support Team

  • Yes and i've sent now the documents. Thanks again for the answer ;)

  • Two days ago i received the payment on my skrill account. Many thanks wink

  • Thank you for letting us know leistat28.

  • Hi, am I able to please get some assistance from the wonderful LCB team with my withdrawal at yoyo casino.

    I first requested about 2 weeks ago, it was reversed by yoyo as they emailed me requesting docs and said as soon as docs received they would release funds.

    I emailed everything straight away and have since sent follow up emails as my withdrawal status still pending.

    Having regrets about ever playing here :(

  • Could you please provide me with your casino username? We're going to get in touch with the casino. 

  • Thanks for sending the username. The casino has been notified. Keep you posted. 

  • You're the best 

    Thanks so much Melissa 

    Xx

  • Hope everyone had a lovely weekend! Just to keep you updated, yoyo still have not released withdrawal however given the weekend hoping they will do today

  • Marmems1 wrote:

    Hope everyone had a lovely weekend! Just to keep you updated, yoyo still have not released withdrawal however given the weekend hoping they will do today

    Please keep us posted. Hope it will be today. 

  • withdrawal still pending.. on another note, thought you may also like to know their chat support is definitely not available 24/7 as i have tried several times to contact them the last 2 days & have had to leave a message every time and the only response i seem to get is an email saying my withdrawal will be processed once my account is verified.. however, i verified my ID as soon as i signed up, and sent the requested docs 2 weeks ago so pretty disappointing, worthy of advising my fellow lcb friends :(

  • Marmems1 wrote:

    withdrawal still pending.. on another note, thought you may also like to know their chat support is definitely not available 24/7 as i have tried several times to contact them the last 2 days & have had to leave a message every time and the only response i seem to get is an email saying my withdrawal will be processed once my account is verified.. however, i verified my ID as soon as i signed up, and sent the requested docs 2 weeks ago so pretty disappointing, worthy of advising my fellow lcb friends :(

    Thanks for the heads up. The casino has been informed and they are looking into it. Keep you posted. 

  • Dear @Marmems1,

    thank you for your comment.

    Your withdrawal is still pending because you provided a not valid card for this transaction. It's term expired in November 2017.

    The financial department has already sent you a few emails with a request to provide a card with valid expiration date.

    If you have any questions please do not hesitate to contact the financial department at kyc@yoyocasino.com

    Best Regards,

    YoYo Casino Support Team

    Rated:

    5/ 5

  • Thanks for replying here however, the card was not requested in the initial email.. only skrill & neteller account confirmations.

    Even though the card sent was expired it still shows the same card number with my name. I have replied to the email I just received with updated card image 

  • Dear @Marmems1,

    the card that you have already sent is not valid. It's expired.
    We cannot carry out the withdrawal to the invalid card. You need to send us a valid card issued by your bank and selfie with a new card to complete the procedure of verification.

    The same information you can read in your inbox.

    If you have any questions please do not hesitate to contact us.

    Best Regards,

    YoYo Customer Support Team

  • Dear players,

    yesterday we launched a totally fresh and bright brand Alf Casino.

    Meet the characters from various parts of the Alpha system: planets of Atlantis, Titania, Amazon, Luft and the Fiery planet.
    If you like the air element more, then you can choose the character Tractus from the planet Luft, the most remote from the star of the Alpha system.
    If you prefer fire, Flamma from the Fiery planet will ignite a spark at a glance.
    Do you want to play the most beautiful and powerful representative of the Alpha system - then Morbi from the planet Titania will help you with this.
    Worried about the environment - go through the path of salvation and planting the planet, which is mired in smog, along with the indigenous resident of the Amazon planet Terra.
    You love the ocean and the creatures that inhabit it, try yourself as a professor Liquidum from the Department of Ocean Sciences and fill the waterless planet with life.
    In addition, a wide choice of the most popular game providers, payment systems, professional multilingual Live Chat 24/7, VIP Support and much more you can try with us!

    Join us and try our futuristic casino!

     

    Best Regards,

    Alf Casino Customer Support Team

  • Username: xaftas86

    I made a deposit directly from LCB and got a bonus. I lost the money and then made another deposit of 50 euro. I played a bit and went up to 75 and down to 30 euro. I then realized i had a 0.07 bonus from the previous deposit and cancelled it. All my balance was wiped out!!!!!
    I spoke to chat and they send me an email stating that the Winnings of my SECOND deposit, go to the bonus balance of my first deposit. So for a 0.07 bonus balance I lost ALL my winnings I made with my second deposit. I read the terms and nowhere it says that the winnings go to the bonus balance. This is also stated in LCB that they do not have Bonus Terms and Conditions.
    The worst part is that I replied to their email, send a reminder, spoke to chat and then spoke to chat again, and now, 6 days later, I have yet to get any response at all. They seem to think that crediting the winnings in the bonus balance of previous deposits is normal.
    Even if it was a normal casino, would have seen this and said: "ok a balance of 0.07 is not worth wiping out the whole deposit" and would have made an effort to give me my money back...

    The timeline of events is as follows:
    02 June 2018 - First Deposit Made and Bonus received. Balance at end of day 0.07 euro.
    05 June 2018 - Second Deposit, no bonus selected.
    While I was playing i realized there was a small bonus balance from first deposit and cancelled.
    05 June 2018 - First contact with Live Chat. They said they will reply with e-mail. 
    06 June 2018 - They replied (attached) as explained above. 
    06 June 2018 - I replied requiring more information.
    07 June 2018 - reminder sent. No reply
    09 June 2018 - Spoke to Chat. They said they marked my case as urgent and i would get a reply the next day.
    12 June 2018 - Live Chat again. They said they will reply via e-mail. Nothing yet. 

  • Hello Konstantinos Christodoulou,

    We've sent an email to the casino and asked the Casino Representative to respond on this thread.

  • Hello Konstantinos Christodoulou,

    We've received a reply from the casino. Alf Casino Representative is currently on holiday, so the casino advised us to post the reply on their behalf:

    "Dear player,

    Thank you for taking your time to write this review.

    We would like to inform you, that your request has been sent and reviewed by casino Administration.

    According to Bonus Terms and Conditions while there is an active bonus on player’s account, all winnings are credited to a bonus account until all the necessary wagering requirements are met. Player has a right to cancel the bonus on his own desicion by clicking “cancel” button in account profile.

    However, administration took a desicion as an exception, to credit back to your real balance amount of 30 EUR, that was canceled during your game session. Please login into your account and refresh the balance.

    We would like to inform you that at the moment we are working on improving our bonus system and in the nearest future we will be able to provide the best service for our clients.

    If you have any additional question please do not hesitate to contact us via email or via Live Chat.

    Best Wishes,
    AlfCasino "

    Rated:

    3.7/ 5

  • Hello Sydney, 

    Thank you so much for yous efforts. Such actions are exactly the reason that all players should advise this site before registering on any casino and a reason for the casinos to act properly.

    I will sure advertise your work as much as I can! 

    Please keep it up for all of us:)

  • Hi LCB,

    I'm hoping you might assist me as I am not having much success with the support agents at YoYo Casino.
    I requested a withdrawal 8 days ago and even though casino staff keep telling me it is processed, I have not yet received it.

    I know you may think I'm a little impatient having only waited 8 days, however - I did endure a long month and a half at their sister casino Malina where the exact same thing happened and I was contacting everyday to only be told to check with my bank (who cannot trace payment, only the sender can track it) 

    I definitely won't be depositing at any of this group's casinos anymore and hope you can help with this predicament I am in because I know they will make me wait another month before telling me that my bank 'rejected' payment and reversing to my account where I will just play it out like I did at Malina.

    Hope you quickly resolve this & as always appreciate all your hard work LCB!
    xxxxxx

  • Hello Marmems1,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Rep.

  • Dear Marmems1,

    We are disappointed to hear, that you are unsatisfied with the experience you get at our website, as we always do our best to provide the best service to our clients.

    At the same time, we want to pay your attention, that we have already processed your withdrawal request. So you can contact your bank to get more information about the transaction.

    Also, we are offering you to use alternatives (which can be discussed with our team via email).

    We are sorry for the caused inconveniences but we have tried to do our best in this situation.

    If you have additional questions, please, do not hesitate to contact our Live Chat.

    Best regards,

    YoYoCasino Administration

  • Sydney wrote:

    Hello Marmems1,

    Could you please send me your casinoCasino Rep.

    Thank you for responding to our enquiry.

    Please excuse if I'm a little confused. As stated in your reply message, you say you have processed my withdrawal to my bank account - if this is true, then why am I being offered another method for withdrawal and original withdrawal has been reversed to my yoyo account? If you had truly processed the withdrawal to my bank account, i dont think this would be the case?

    I have now received another email from finance department which says to request withdrawal via bitcoin (as this was depositing method) and to forward documents requested.. I have replied questioning which documents were requested as none have clearly been listed?

    Thanks again, look forward to resolving this as quickly as possible with your cooperation.

  • Dear Marmems1,

    We want to inform you that your withdrawal which was made on the 1st of November was canceled by your bank and returned to your game account. Earlier today our financial department kindly asked you to make a withdrawal request of your winning on your Bitcoin.

    If you have additional questions, please, do not hesitate to contact our Live Chat.

    Best regards,

    YoYoCasino Administration

  • i request 3 free for 1 deposit since several weeks and nothing answer

  • mapluche wrote:

    i request 3 free for 1 deposit since several weeks and nothing answer

    Hello mapluche,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the casino to find out what happened.

  • cadoola casino wiped out all my money

    Total investment to the site 1600 rubles


    I tried to attract 1000 tl
    when i look in the morning all my param deleted
    more thieves

     

    edit : image

     

  • Hello mesrine,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the casino.

  • Dear @mesrine,

    Thank you for taking your time to review our website!

    We would like to inform you that your withdrawal request in the total amount of 2300 TRY was canceled by our Financial Department in accordance with our Terms&Conditions, point 11.1 Delaying any game round in any game, including free spins features and bonus features, to a later time when you have no more wagering requirement is prohibited. If fraud, manipulation or violation of Terms and Conditions is detected, Administration has a right to cancel all winnings and bonuses on a game account.

    The sum of your deposit was credited back on your balance in a total amount of 100 TRY.

    If you have any questions please do not hesitate to contact us.

    Best regards,
    Cadoola Customer Support Team

  • I invested 1600 Turkish lira in total
    you're saying I cheated
    then why don't you return my previous investment


    where do you cheat I'm lying
    I caught a hit with 100 tl
    I played a boneless game
    Restore deleted money
    don't do injustice

  • Hello mesrine,

    Cadoola Casino Representative advised us that your deposit has been returned and your winnings have been cancelled, because you breached one of their Terms and Conditions. Please note that your winnings can be cancelled, if you breach casino Terms and Conditions.

    We've asked the Casino Representative to post a reply regarding their final decision in this thread.

    Rated:

    3.7/ 5


  • I did not cheat
    let me explain
    where do they say that I cheated
    How did I lose my previous investment if I cheated?
    total investment 1600 turk liras
    then they should return all my money
    then close my account

  • Dear @mesrine,

    We are genuinely really sorry to understand that you feel dissatisfied, however, please note that the whole situation has been explained to you in full details.

    We would kindly like to draw your attention to the fact that your withdrawal request in the total amount of 2300 TRY was canceled by our Financial Department in accordance with our Terms&Conditions, point 11.1 Delaying any game round in any game, including free spins features and bonus features, to a later time when you have no more wagering requirement is prohibited. If fraud, manipulation or violation of Terms and Conditions is detected, Administration has a right to cancel all winnings and bonuses on a game account.

    The sum of your deposit was credited back on your balance in a total amount of 100 TRY. Please, note that no money has been stolen from you and you have been updated with the most relevant information along the whole case.

    Best Regards,
    Cadoola Customer Support Team


  • what happened my location
    to be proved?
    gone off
    no answer

  • Hello mesrine,

    We don't understand what your question is. Nobody mentioned anything about your location. The Casino Representative explained that :

    " your withdrawal request in the total amount of 2300 TRY was canceled by our Financial Department in accordance with our Terms&Conditions, point 11.1 Delaying any game round in any game, including free spins features and bonus features, to a later time when you have no more wagering requirement is prohibited. If fraud, manipulation or violation of Terms and Conditions is detected, Administration has a right to cancel all winnings and bonuses on a game account.

    The sum of your deposit was credited back on your balance in a total amount of 100 TRY."


  • i know i understand
    but i wrote wrong
    I have requested proof of evidence
    I have games that I caught high hits
    in a two-game problem she's dropping all my param
    I'm trying to tell it


  • I fully understood what the problem is
    but
    1-2 due to problems in game
    What right do they have all my money?
    delete money in problem games
    because this is not something intentionally made
    when the free spins came from the link, the system threw me out of the game
    please understand me

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Dzile
Dzile Serbia 19 days ago
136

Welcome to yet another real cash monthly contest! It's hot in July and will be even hotter once we start this popular giveaway, so get ready to win a share of the $500 real money prize pool. Here's...
LCB $500 July Real Cash Contest: Let's Test Casinos!

František Kázmér
František Kázmér Slovakia 2 months ago
15

25$ freebet code - BIGLEAGUE valudated 14.5.2024
Betwhale.ag Casino No Deposit

Crazyej
Crazyej United States 2 months ago
61

KatsCasino ripped me off. I signed up for the ndb bonus And won the play through. They requested my KYC documents. my ID is from Las Vegas and I also Live in Texas, Which is where i am now. i sent in...
Kats Casino Complaint