RESOLVED: Betterdice casino withdrawal issue

1,464
views
43
replies
Last post made 2 years ago by Sydney
Joecaff25
  • Started by
  • Joecaff25
  • United Kingdom Sr.Newbie 25
  • last active 1 year ago

Readers of this topic also read:

  • I can't tell you how annoyed I have gotten with online gaming today. Sites such as Bovada, Slot.lv, Cafe and Ignition have tightened their rules to the point that they resemble a Egyptian...

    Read

    Casinos Today

    2 94
    14 days ago
  • This topic has been moved to Casinos . /onlinecasinobonusforum/casinos/slotocash-casino-8

    Read

    MOVED: Slotocash casino

    1 89
    2 months ago
  • My journey from 3$ to over 1000$, 10 TimesVegas - Cafe Casino 6/21/2022 Slots are all patterns and timing, I achieve my best spins while disrupting the base timing or finding the spin/bet patterns....

    Read

    Slot Tips & Tricks

    2 161
    2 months ago

Please or register to post or comment.

  • Hi.

    I have been waiting for over 2 week's for my "approved" winnings of £745.00. I have been fobbed off every day since when I email them with "I am waiting for the loading slip"! It is disgusting how a team of 4 I have discovered - Brian, Sarah, Annabelle and Jasmine (we are led to believe) these are probably made up ames also! Can get away with taking people's hard earned money and then NOT pay out when the win!

  • Hello Joecaff25,

    Please private message me your casino username and we're going to contact the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.

  • That's what you get for playing at a casino with no UK licence. 

    They can do what they like. 

  • Hi Dazza.  When I saw the U.K flaf I just assumed all was fine.  That's what you get for just assuming all companies are just as honest and as decent as yourself!  Glad you managed to get some of your money back though.

  • Here are my screenshots of my "approved" withdrawals bearing also the dayes of approval.

  • Yea i know i was the same. Thats why i posted on this forum so no else falls for it.. Unfortunately without a UK license its difficult to deal with these casinos. There licensor Curaçao are not respondent also. I hope you get your money. 

  • How did you manage to get your money back/how long did this take?  I got in touch with Curucao also but have not heard anything.

    This type of behaviour should be monitored.  It is so wrong that peoole like this can take thousands from people's bank accounts yet not pay out!!  It would be like you and me taking thousands off people and not giving what is owed to them back - we could potentially end up in prison!!

  • Hello Joecaff25,

    Thanks for providing us with your casino username. We've sent an email to the casino and asked them to check what's going on with your withdrawal. We'll keep you updated.

  • Thank you very much.  I look forward to receiving your update and wait with interest as to their response!

  • Hello Joecaff25,

    Since we still haven't received a reply from the casino when you could expect to receive your payment, we've sent them a reminder email. Keep you posted.

  • Hello Joecaff25,

    The Casino Representative says that this case has been sorted out. Could you please confirm if you received your payment.

  • The player informed us via private message that he received a pre-payment card and he was able to withdraw from his pre-payment card on 2 occasions, however, after the conversion costs his £745.00  became around £650.00. Also, after withdrawing on 2 separate occasions last Saturday, the ATM machine kept his card, so he managed to withdraw only £500. He informed both: the card company and Better Dice. 

    @Joecaff25 - please keep us updated.

  • Thanks Sydney

    I have emailed both Better Dice yesterday and Delta Tech re the above but have had no response from either as of yet!  Will keep you posted.  That 180.00 is mine!- watch this space!!

  • Hello Joecaff25,

    We've received a reply from the Casino Representative regarding your outstanding balance and here's what they say:

    "We have addressed this issue with the payment processor. They have looked into this; the player used the card on the ATM machine way too many times and its normal to be swollen just like any normal card Visa Master Card etc. A new card has been issued for him and he will receive it."

  • Ok thank you Sydney.  Again, let's watch this space!!

    Regards.

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Vincent De Stefano<
Vincent De Stefano Australia 2 months ago
80

Think this is brand new casino. Limitless Casino codes so far: $100 chip - Free100 Feeless - 75 spins on dr winmore SPLENDID50 - 50 spins (new acc with no deposit) Cashing Out --- If you deposit with...
Limitless Casino No Deposit

KingNemo<
KingNemo Serbia 1 month ago
38

Limitless Casino - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Allowed countries for the bonus: USA, Italy, New Zealand, Norway, Sweden and Canada (excluding Ontario) 100 Free Spins on Cash...
Limitless Casino Exclusive No Deposit Bonus

Queenbee68<
Queenbee68 United States 2 months ago
27

I recently signed up at aa new casino called limitless casino , they gave $100 upon signup, and then emailed me code for 50 spins, I submitted my identity verification and the approval was really...
Limitless Casino Discussion