RESOLVED: Crypto Thrills complaint

987
views
14
replies
Last post made 1 year ago by Sydney
MillaBoy87
  • Started by
  • MillaBoy87
  • United States Newbie 6
  • last active 1 year ago

Readers of this topic also read:

  • IZZICasino Review Sign Up Bonus: 100% up to $600 + 500 Free Spins 2nd Deposit Bonus: 75% up to $300 3rd Deposit Bonus:75% up to $300 Sign Up Bonus - Canada:100% up to CA$600 + 500 Free Spins Offer...

    Read
  • I guess I originally posted a similar post in the wrong spot so now I put an edited here. A big thumbs up to Fortunate Budda, for being the best new release out of all the many RTG has released over...

    Read

    RTG Newest Slots

    3 104
    24 days ago
  • Not sure where to find great online slots coming out this year? Stick around as we make it easier for you to bring the right choice with our next 5 popular titles of the 2022 countdown. Our fourth...

    Read

Please or register to post or comment.

  • the same thing just happened to me.i deposited 75.00$ usd and got 3mb and went to blackjack and bet 1mb at a time and 2mb max with no promo.i cashed out 42.2 mb and they voided my winnings. and it says the max 1mbtc when active bonus,who can i go to about this issue?

  • so you guys max bet is 20 dollars? meaning if i  deposit my own 75.00$ with know promo and decide i want to bet it all on on3 hand its against your policy and can keep peoples money?

  • Hello MillaBoy87,

    Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what happened. 

  • Hello MillaBoy87,

    Thanks for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified.

    We'll keep you updated.

  • Hello MillaBoy87,

    The Casino Representative has just advised us that they're looking into this case to clarify what exactly happened. 

    We'll keep you updated.

  • Okay I appreciate it, well to simply put it I did not use a Bonus, they said I exceeded the Bet max but those terms does not clarify exactly what the max bet is for, rather it's with or without a Bonus! I asked a representative at jumba bet they told me one day they were not connected to crypto thrills. So I waited a few days and asked again. The guy said they were not connected then he said they were. I asked him to transfer me to someone who knew for sure, so I asked a lady that said they were not connected. But on casino Guru site says they y are connected and 12 other sister sites. So I just asked her did they all have the same terms and conditions as the sister sites and she said they were all the same Wich would mean those terms on crypto are false! I have all of this information saved from the conversations and on the complaint section people say that if you win anything over 20mb they will find a reason not to pay you. And I know all my winnings did not exceed that anyway so my winnings should have never been voided. They know that and are just trying to cover their tracks.

  • Hello MillaBoy87,

    We'll see what the Casino Representative will say after she investigates everything. We'll keep you updated.

  • Okay I appreciate it I am looking forward to resolving this.

  • Hello MillaBoy87,

    We still haven't received a reply from the Casino Representative. We've sent them a reminder email. 

  • Okay so what's the plan if they don't reply?

  • Hello MillaBoy87,

    We're still working on this complaint. In case they don't resolve this issue, we'll let you know what's going to be our next step.

  • Hello MillaBoy87,

    We've received a reply from the Casino Representative after they've investigated your case. 

    Here's the reply:

    "Dear MillaBoy87

    Thank you for your feedback and giving us the opportunity to respond.

    As per the casino’s Terms and Condition stated in section 5.7

    Maximum betting rule of 1 mBTC is permitted when playing with real money and not a bonus, you have placed bets that exceeded the 1mBTC rule therefore your withdrawal has been declined.

    My Support Team has discussed this with you in detail previously however, let me reiterate.

    After your withdrawal was declined due to the maximum betting rules, as a goodwill gesture we credited your deposit back into your account for you to try again.

    You have played down the funds and understood the reasoning behind your deposit being credited back to you.

    Kind regards

    Crypto Thrills Support Team "

  • Always declined even when the funds are there my God...

    Drives me nuts all the fill out forms over n over so the casinos can get richer and richer. lol 

    What am I thinking.

  • Hello Alycats,

    If you have an issue at Crypto Thrills Casino, please send me your casino username to PM inbox and we're going to contact the Casino Representative.

    Rated:

    1.5/ 5

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Vincent De Stefano<
Vincent De Stefano Australia 2 months ago
81

Think this is brand new casino. Limitless Casino codes so far: $100 chip - Free100 Feeless - 75 spins on dr winmore SPLENDID50 - 50 spins (new acc with no deposit) Cashing Out --- If you deposit with...
Limitless Casino No Deposit

KingNemo<
KingNemo Serbia 1 month ago
38

Limitless Casino - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US OK! Allowed countries for the bonus: USA, Italy, New Zealand, Norway, Sweden and Canada (excluding Ontario) 100 Free Spins on Cash...
Limitless Casino Exclusive No Deposit Bonus

Queenbee68<
Queenbee68 United States 2 months ago
27

I recently signed up at aa new casino called limitless casino , they gave $100 upon signup, and then emailed me code for 50 spins, I submitted my identity verification and the approval was really...
Limitless Casino Discussion