RESOLVED: Slots Garden Wont Pay

421
views
16
replies
Last post made 8 days ago by ELCHINGON223
ELCHINGON223

Readers of this topic also read:

  • Looking for online slot games from Givme Games ? Every time there is a new game from Givme Games, we will update this forum thread. The Givme Games studio, formed of professionals with considerable...

    Read
  • So i want to get some opinions is it more lucrative to pay less for the feature buy or let the auto spin roll on A high bet

    Read

    Betting

    7 261
    1 month ago
  • Description: All players who have deposited at least once since registering will receive 20 free spins without a deposit for "Christmas Big Bass Bonanza" today. Bonus code 17BON

    Read

    GetSlots Casino No Deposit

    1 269
    2 months ago

Please or register to post or comment.

  • On December 30th (It was late/borderline DEC 31st) I made a deposit onto Slots Garden.  Received funds and immediately hit a Bonus of around $3,000.00.  I continued to play until I met all playthrough requirements of the said deposit.  I contacted support and was assured that I could withdrawl any amount I wanted.  I chose to withdrawl $2500.00 as that was the limit for Bitcoin withdrawls listed on thier Rules and restrictions page.  

    I thoroughly read the rules and verified my identity, uploaded all required documents and verified my card that I used to deposit before requesting said withdrawl.

    Withdrawl Requested Dec 31st

    Withdrawl Approved by manager January 1st (For $2,450.....which I assume might be 50 dollars less due to a possible transaction fee?)

    I waited the 10 bussiness days listed for this transaction to occur after the withdrawl was approved.  I then contacted support and inquired as to when I could expect Payment.  I was then told that they did not believe they received my initial deposit and asked for me to send a screenshot of my banking app for proof.

    I sent in the requested screenshot to the provided email address payments@casinosupportcenters.com on January 15th.  

    I have checked the status every 2-4 business days and was always told that they have not heard any word back from the payments department as of yet.   Today, 1/29/2024 upon contacting support I was told that my screenshot was invalid and they needed to have the actual bank statement.  I sent the statement with the transaction highlighted along with my username, real name, and name of the Casino yet again (1/29/2024).  Upon asking support how much longer I must wait for resolution I was told "That's a good question".

    I have all documentation, chat transcripts from support, and anything I might need to support all of my statements.  

    This is fastly approaching a month since this all started.  I would like resolution to this sooner than later as this is becomming extreamly frustrating!!!

    Can someone Please help!?!?

    Casino - Slots Garden

    User Name - 1e3l****

    If any additional information is needed please let me know and I will be happy to provide it.

  • Hello ELCHINGON223,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Please keep in mind that we haven't listed that casino on our website, and it is a sister site to Planet 7, Captain Jack, Silver Oak, Slot Madness, and Royal Ace Casino.

    You are advised to use extreme caution when deciding to play here. Slots Garden and its sister casinos are known for extremely slow payments and poor customer support. They tend to pay the players; however, payments are usually issued after a month or more.

    Thanks for sharing your casino credentials with us.

    We will try to reach out to casino representative to inquire about your case.

    Keep you posted.

  • Greetings all,

    I had the opportunity to review the situation and it appears that our 3rd party payment providers were unable to collect the cash deposit and thus the withdrawal was denied. We credit player deposits immediately for the convenience of our players however it is up to the 3rd party to physically collect these deposits and we do not know immediately if the deposit is completed or not. If the deposit cannot be collected then unfortunately we cannot consider the win to be valid. If you have bank statements that prove otherwise ELCHINGON223, please send them to the LCB team for review and they will be happy to share them with me, I'm certain.The date of deposit was the 30th of December 2023 in the amount of $50.

    Best wishes,

    Nick and Slots Garden

  • Hello ELCHINGON223,

    Please follow up on the casino rep's response and be free to share with us the needed information via private message.

    So far, we will mark this complaint as Resolved and reopen it if necessary, as we have received proof of the casino's response.

    Thank you.

  • It's ridiculous that they're making you jump through hoops after you've followed all their rules and even got the withdrawal approved. I hope they sort it out for you ASAP. Keep those documents handy, you might need them. Fingers crossed for a quick resolution!

  • Here is my banking statement.  I deposited so late on December 30th that is processed through my bank on December 31st.  It is also listed under a very suspicious name.  When I questioned support they told me they use a multitude of payment processors and it will show something different every time.  It is highlighted for everyone's convenience.   Thank you

  • Hello ELCHINGON223,

    The casino has provided the transaction history and the descriptor details, but none of the transactions match the deposit in question.

    Please follow up on the casino rep's response here.

  • Is my above picture not sufficient? As a customer I have no control of when thier 3rd party payment processors actually take the funds from my account. 

    I deposited,  funds were removed from my bank account,  I played, I won, and now I am getting the runaround.   

    I know I wasn't supposed to win.....but I did.   Now pay me with the expediency I paid you.  Why is that so difficult? 

  • Greetings ELCHINGON223,

    It's not so much about the date or amount as the descriptors do not match our 3rd party payment providers or the descriptor tag within the deposit history.I have reviewed the documentation closely with the LCB team and provided them with the physical proofs associated. I'm afraid that for whatever reason the deposit was rejected by your bank meaning that we were unable to collect the deposit..

    I hope this clarifies things.

    Best wishes,

    Nick and Slots Garden

  • So sad that they can steal from you ( and everyone) so easily and nothing happens to them. 

    And Nickhelp shouldn't even be here defending those actions.

  • How is this fair or right?   Money was taken out of my account 24 hours after my deposit.  It was a shady name it went to.....and I didn't send money anywhere else.

    I win and you tell me to kick rocks.  You should make this right!!!

  • Hello ELCHINGON223,

    As we have done everything within our power to assist you, we will be marking this complaint as Resolved.

    We advise you to check with your bank to see what happened, and we hope these descriptors that do not match the casino's 3rd party payment providers or the descriptor tag within the deposit history will appear soon, and you will be able to locate the funds.

    Thanks for your understanding; our hands are tied at this moment.

    Please keep in mind that if you made multiple transactions at the same time, one of them may not have been completed due to insufficient funds. Also, it is possible that the bank simply did not approve and rejected it for whatever reason.

  • This is ABSOLUTELY RIDUCULOUS.  SLOTS GARDEN HAS THE WORST BUSINESS PRACTICES ALIVE AND ARE DOWNRIGHT THIEVES!!!!!!!!

  • Can the topic be changed to "CLOSED: DUE TO SLOTS GARDEN BEING A SCAM"?

  • Hello ELCHINGON223,

    We do not have that categorization for complaints. 

  • Just a friendly reminder that slots Garden is absolute Trash Garbage.  That is all

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Sylvanas
Sylvanas Serbia 21 days ago
136

There are so many new casinos launching these days and it's only natural to want to test them all and find out if they're any good. What do you say about these five for starters? Vote in the poll to...
LCB $500 Real Cash February Contest: Let's Test Casinos!

trinitymatx
trinitymatx Serbia 2 months ago
8

Freaky Aces Casino - €3000 in Cash Promo valid: 18th December 2023 - 24th December 2023. Prize pool: €3000. If you don't have a Fortune Panda account, you can Sign up Here . How does it works: -...
Freaky Aces Casino Tournaments

MelissaN
MelissaN Serbia 1 month ago
2

Slots777.Casino - Exclusive Free Spins New players only! - NO US 20 free spins on Fruletta How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK , open the game and the free spins will be...
Slots777.Casino Exclusive No Deposit Bonus