Spin dimension BTC withdrawal complaints

132
views
5
replies
Last post made 20 days ago by Sydney
a_blakepierson

Readers of this topic also read:

  • Thanks so much, I'm guessing this is the closest safeguard we have in online casino business since it's unregulated I'm guessing were left to police ourselves. I've come across quite a few of these...

    Read

    LCB Online Casinos

    3 942
    1 year ago
  • Shop and rewards will once again be disrupted over the Christmas and New Year holidays as the usual Christmas Bank holidays will be treated like a weekend day. Cash requests will be sent up to and...

    Read
  • if u want a fast payout with no hassles and quick I got a 300 withdrawal thru bank wire in less than a week at grandrush casino thats in stark contrast to slotmadness.com I have had a 1003 withdrawal...

    Read

    My payout was fast

    9 1039
    10 months ago

Please or register to post or comment.

  • This is 5 days ago now, BTC cash out shows processed and they still haven't given up my $1000 in BTC that is supposed to have been deposited in my Coinbase wallet.. I've been able to cash out $2k, $800, and now this is taking longer than either of those processing times for no reason!!?? If anything it should be faster not slower??! Keep getting the run around from support expect me to believe it should take 5+ days to receive my Bitcoin winnings and see them deposited into my Coinbase? That is rediculous, especially when it says 2-24hr BTC cash out time right here on LCBs review page.?? Help or please update the review with max cash out capped at 2000usd for BTC and Bitcoin withdrawal timeline 48hrs-7+days depending on the staff and how and when they they decide to send you any BTC, because mine was "processed" by there finance department 24hrs ago and no sign of it on my end anywhere. 

  • Hello a_blakepierson,

    Could you please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative.

  • Hello a_blakepierson,

    Thank you for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Keep you updated.

  • Hello  a_blakepierson,

    Here's what the Casino Representative says:

    "I’ve checked with finance and they have advised me that the player only initiated their withdrawal on Friday. There is a 24-48 hour pending phase (which does not include weekends of course). The player was then paid out on Monday and finance has confirmed that he should receive the funds today."

    Could you please confirm if you received your payment?

     

  • Hello  a_blakepierson,

    Could you please confirm if you received this payment so we can close this complaint?

Quick Reply

Please enter your comment.

lcb activities in the last 24 hours

Most viewed forum topics

Sylvanas<
Sylvanas Serbia 1 month ago
158

This contest comes with a MASSIVE $12,000 prize pool ($10,000 main prize pool and $2,000 consolation prize pool) lasts until the end of September and is all about LCB Awards . Celebrating excellence...
$10,000 + $2,000 Contest - LCB Awards 2022: Vote for Best Casinos!

Sydney<
Sydney Serbia 1 month ago
15

Slotgard Casino - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US Ok! Amount: $15 on "Aztec Warrior" How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK , and thefree spins will be...
Slotgard Casino Exclusive No Deposit Bonus

Sydney<
Sydney Serbia 1 month ago
7

SpinoVerse Casino - Exclusive No Deposit Bonus New players only - US Ok! Amount: $20 How to claim the bonus: New players need to sign up from our LINK , and enter the bonus code in the Cashier/...
SpinoVerse Casino Exclusive No Deposit Bonus